انتخابات

شهردار مشهد گفت: عملیات ساخت دهکده ورزشی الهیه در زمینی به مساحت ۶ هکتار در مشهد آغاز شد.

عملیات ساخت دهکده ورزشی الهیه در مشهد آغاز شد

به گزارش قدس خراسان، محمدرض قلندرشریف اظهار کرد: در مرحله اول این مجموعه مدرن ورزشی حدود ۵۰ هزار مترمربع خواهد بود و در آن ساخت هفت زمین ورزشی روباز پیش بینی شده است.

شهردار مشهد افزود: این زمین ها شامل دو زمین تنیس خاکی، یک زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، یک رینگ دوومیدانی، یک زمین ساحلی برای انواع رشته‌های ساحلی، یک زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال و یک زمین چمن طبیعی فوتبال استاندارد است.

وی گفت: این در حالی است که مرحله دوم طرح نیز که شامل مجموعه اقامتی و مجموعه ورزش‌های آبی است، در زمینی به مساحت سه هزار و ۹۰۰ مترمربع، با زیربنای ۱۰ هزار و ۹۰ مترمربع در چهار طبقه برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی ساخته خواهد شد.

قلندرشریف اضافه کرد: این مرحله اکنون در مرحله طراحی قرار دارد و پس از اجرای مرحله نخست، عملیاتی خواهد شد.

شهردار مشهد با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مرحله اول این کمپ اوایل سال ۱۴۰۴ آماده بهره برداری خواهد شد، ادامه داد: طرح ساخت بزرگ‌ترین دهکده ورزشی مشهد به لحاظ زیرساختی، گامی بلند در راستای توسعه ورزش، استعدادیابی و افزایش نشاط اجتماعی در مشهد خواهد بود.

وی تاکید کرد: یکی از سیاست‌های دوره ششم مدیریت شهری، حمایت از حوزه ورزش است و بر همین اساس توسعه فضاهای ورزشی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.