هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر امشب در حالی برگزار می‌شود که شاهد اوج حساسیت در صدر و قعر جدول هستیم.

اوج حساسیت در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر / امشب صدرجدول چه رنگی خواهد بود؟

به گزارش قدس آنلاین، از سویی پرسپولیس تلاش می‌کند تا یک هفته مانده به پایان لیگ صدرنشینی‌اش را تثبیت کند و با خیالی راحت دیدار پایانی‌اش را در ورزشگاه آزادی مقابل مس برگزار کند و از سوی دیگر استقلال امیدوار است شمس آذر در قزوین پرسپولیس را متوقف کند تا آبی‌پوشان با غلبه بر گل‌گهر دوباره به صدر جدول برگردند.

سرخ‌پوشان تهرانی به‌خوبی می‎دانند شب راحتی برای حفظ صدرنشینی ندارند. آن‌ها امشب در قزوین به مصاف تیمی می‌روند که آمار خیره‌کننده‌ای در خانه مقابل مدعیان قهرمانی داشته است. شاگردان سعید دقیقی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین توانسته‌اند سپاهان را با یک گل شکست دهند و استقلال تهران را هم تا لبه پرتگاه ببرند و در نهایت بازی‌شان با خوش‌شانسی شاگردان نکونام به تساوی 2بر2 برسد. حال باید منتظر بود و دید پرسپولیس با چه نتیجه‌ای از قزوین خارج می‌شود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت و طرفداران سرخپوشان پایتخت امیدوارند با کسب یک پیروزی دیگر صدرجدول قرمز بماند.

اما حساسیت و استرس لیگ در هفته بیست و نهم  در ورزشگاه آزادی برای هواداران آبی بدون شک بیشتر از پرسپولیسی‌ها خواهد بود. شاگردان نکونام اگر می‌خواهند کماکان امیدوار به قهرمانی باشند، نباید اشتباه هفته گذشته مقابل نساجی را تکرار کنند. آن‌ها باید حواسشان کاملاً جمع دیدار با گل‌گهر باشد و ابتدا بتوانند از سد این حریف سرسخت عبور کنند و سپس امیدوار باشند پرسپولیس در قزوین متوقف شود.

تساوی در این دیدار برای شاگردان نکونام شاید به معنی از دست رفتن قهرمانی باشد؛ چرا که اگر آن‌ها مقابل گل گهر متوقف شوند و از سویی پرسپولیس شمس آذر را در قزوین شکست دهد، آن‌گاه اختلافش با شاگردان اوسمار به عدد 3 می‌رسد و با توجه به قانون گل زده برای تعیین قهرمان در صورت یکسان بودن امتیازات، سرخپوشان تهرانی را یک هفته به پایان فصل باید قهرمان لیگ دانست.

گل‌گهر با مربی یونانی‌اش در این فصل نشان داده اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و هرچند هفته‌هاست رنگ پیروزی را ندیده، اما بلد است در بازی‌های حساس یقه مدعیان را بگیرد. به هر حال حال طرفداران استقلال هم امیدوارند اتفاقات هفته گذشته این هفته به کام آبی‌پوشان رقم بخورد و صدر جدول دوباره آبی‌رنگ شود.

تقابل فولاد-پیکان و هوادار-نساجی هم از بازی‌های مهم در انتهای جدول است.

 
*سه‌شنبه ۸ خردادماه – ساعت ۲۰

فولاد خوزستان – پیکان تهران

استقلال – گل گهرسیرجان

هوادار تهران – نساجی مازندران

آلومینیوم اراک – سپاهان

شمس‌آذر قزوین – پرسپولیس

مس رفسنجان – استقلال خوزستان

تراکتور تبریز – ملوان انزلی

ذوب آهن اصفهان – نفت آبادان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.