فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به حادثه تلخ پرواز اردیبهشت که منجر به شهادت آیت الله رئیسی و یاران خدمتگزارش شد، گفت: با این حادثه شهید جمهور خود را به کنگره ملی ۱۸هزار شهید استان خراسان رضوی رساند.

شهید رئیسی خود را به کنگره ملی شهدای خراسان رضوی رساند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)، سردار هاشم غیاثی در جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد کنگره ملی ۱۸هزار شهید استان خراسان رضوی با اشاره به حادثه تلخ پرواز اردیبهشت که منجر به شهادت آیت الله رئیسی و یاران خدمتگزارش شد، اظهار کرد: با این حادثه شهید جمهور خود را به کنگره ملی ۱۸هزار شهید استان خراسان رضوی رساند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: مابه دنبال برگزاری کنگره‌ای در تراز ملی هستیم و امسال حضور شهید آیت الله رئیسی کنگره شهدای ملی ما را مزین و با برکت خواهد کرد.

وی با اشاره به آسیب شناسی کنگره های ملی شهرستانی در سبزوار و نیشابور گفت: تلاش ما بر این است تا با تکیه بر نقاط قوت این دو کنگره و تعمیم آن به سایر استان تحول جدی در اجرای کنگره‌ها داشته باشیم و تاکید می‌کنم در سال گذشته میزان دیدار با خانواده شهدا با عدد ۷هزار خانواده جزو برکات همین کنگره‌ها بوده که تاکید بر تداوم آن را داریم و این موضوع با کمک ستادهای شهرستانی تقویت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.