انتخابات

وینفرد شفر، مربی سابق آلمانی استقلال وقتی با این پرسش مواجه می‌شود که درباره آینده استقلال چه نظری داری، صحبت‌هایش را ابتدا با تعریف و تمجید از نکونام شروع می‌کند.

کاری که نکونام انجام داد تحسین برانگیز است / استقلال ابزار کافی را برای موفقیت در اختیار ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مربی آلمانی استقلال که همچنان رابطه خود را با خبرنگاران ایرانی حفظ کرده، می‌گوید:« جواد نکونام تیم را خوب جمع کرد و با آن همه حواشی که ابتدای فصل وجود داشت و تا میانه‌های فصل نیز کشیده شد، توانست استقلال را به خوبی در مسیر موفقیت قرار دهد. کاری که نکونام در استقلال انجام داد با آن همه حواشی تحسین برانگیز است و باید مورد حمایت قرار بگیرد اما به هرحال به دلیل شرایط موجود دراین تیم و سبک بازی‌اش درقیاس با پرسپولیس چندان به قهرمانی این تیم در لیگ برتر امیدوار نیستم».

شفر ادامه داد:« البته فوتبال قابل پیش بینی نیست. ممکن است استقلال در بازی آخر ناگهان دوباره به صدرجدول برگردد، اما حس درونی من  چندان امیدوار نیست که بتواند جام قهرمانی را بدست آورد. استقلال درهفته‌های اخیر از لحاظ تاکتیکی آن چنان مقتدر ظاهر نشده است که این هم برمی‌گردد به داشته‌های یک مربی که به اعتقاد من سرمربی استقلال دستش چندان باز نبوده است».

شفردرباره اینکه استقلال با یک سبک از ابتدای فصل تاکنون به بازی ادامه ادامه داده، گفت:« نمی‌توانیم به این سبک خرده بگیریم. این سلیقه مربی است. به اعتقاد من سرمربی استقلال براساس داشته‌های خودش تیمش را چیدمان کرده و ابزار کافی و کاملی از ابتدای فصل تاکنون برای موفقیت در اختیار نداشته است. تازه ترین مصاحبه ایشان هم نشان می‌دهد مدیران این باشگاه از ابتدای فصل چندان به فکر قهرمانی در لیگ برتر نبودند اما می‌بینیم با وجود این، استقلال الان در کورس قهرمانی است و شرایط مطلوبی در جدول دارد و می‌تواند حتی به قهرمانی برسد. نکونام فراتر از انتظارات عمل کرده و نتایج خوبی با استقلال بدست آورده است».

شفر حرف‌های خود را با این جملات پایان داد:« امیدوارم هواداران استقلال که همیشه به من لطف دارند در نهایت خوشحال و شاد لیگ را به پایان برسانند و استقلال قهرمان شود. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و احتمال دارد پرسپولیس در هفته آخر مقابل حریفش نتیجه‌ای نگیرد و موجب قهرمانی استقلال شود. استقلال باید فقط روی بازی خودش تمرکز کند و نباید اسیرحواشی شود».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.