رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: من هنوز تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفتم. این مسأله واجب کفایی است و با حضور افراد مناسب مسئولیت از افراد ساقط می‌شود.

قاضی زاده هاشمی: نامزدی در انتخابات واجب کفایی است؛ هنوز تصمیم نگرفته‌ام

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: امیر حسین قاضی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امرو ایثارگران در پاسخ به این سوال که در انتخابات پیش رو نامزد ریاست جمهوری خواهد شد یا نه؟ گفت: در این ایام به افرادی که در مظانّ نامزدی ریاست جمهوری هستند مراجعه می‌کنند؛ طبعا به بنده هم افراد زیادی مراجعه کرده‌اند، اما من حقیقتا هنوز تصمیمی نگرفتم، دلیلش هم این است که حضور در چنین عرصه هایی واجب کفایی است.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی ما دنبال صندلی و کسب قدرت نیستیم بحث خدمت است، وقتی افراد مناسب برای خدمت به حد کفایت باشند مسئولیت از افراد ساقط می شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا افراد شایسته به عرصه انتخابات وارد شده اند، تصریح کرد: باید ثبت نام کنند تا معلوم شود. ما خیلی اسم می‌شنویم، اما از طرف افراد هم هیچ اعلام موضع رسمی اتفاق نمی‌افتد، تا امروز شاید یکی دو نفر بیانیه داده‌اند. الحمدلله خداوند دست جمهوری اسلامی را برای خدمت باز کرده و تعداد زیادی افراد در صحنه حضور دارند.

امیر حسین قاضی‌زاده در دور قبل جزو رقبای انخاباتی جبهه اصولگرایان بود که بر خلاف دیگر نامزدها مثل علیرضا زاکانی به نفع سید ابراهیم رئیسی کنار نرفت و این کار را توهین به حامیان خود عنوان کرد و تا اخر در رقابتهای انتخاباتی باقی ماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جانباز ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    1 0
    ما ایثارگران بهیچ عنوان به قاضی زاده رأی نخواهیم داد چون در این ۴سال جز جفاو اجحاف در حق ایثارگران مظلوم هیچ کار مثبتی انجام نداده، قاضی زاده کسی هست که پا رو حق قانونی ایثارگران یعنی غرامت جنگی گذاشته،