فرماندار مشهد از تعیین معتمدین این شهر برای نظارت بر روند انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

معرفی اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد

به گزارش قدس خراسان، عصر پنجشنبه ( ۱۰ خرداد ماه) با برگزاری جلسه ای معتمدین شهرستان مشهد از میان ۳۰ معتمد شهر مشهد از اقشار مختلف ۸ معتمد اصلی و ۵ عضو علی‌البدل مشخص شدند.

محسن داوری فرماندار مشهد و رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان مشهد در این جلسه اظهار کرد: بر اساس قانون باید ۹ نفر از معتمدین حوزه انتخابیه شهر را برای انتخابات پیش‌رو مشخص می‌کردیم که ۸ نفر در جلسه امروز مشخص شدند و نفر نهم را شورای شهرستان مشخص می‌کند.
فرماندار مشهد افزود: در انتخابات ریاست جمهوری ۱۶ حوزه و ۲۵ منطقه زیر نظر ستاد انتخابات شهرستان مشهد است و معتمدین که از اقشار مختلف مردم هستند وظیفه نظارت بر روند سلامت انتخابات را برعهده دارند.
داوری همچنین بیان کرد: لیست ۳۰ نفره معتمدین را به هیئت نظارت بر انتخابات ارسال کردیم و پس از تایید لیست امروز با برگزاری جلسه ۸ نفر اصلی و اعضای علی‌البدل را مشخص کردیم‌.
با توجه به رای‌گیری انجام شده آقایان حسن موحدیان، حسین شادکام، محمدرضا قلندر شریف، مسعود میرزایی، محمد آصفی، محمد تقی فخریان، محمدرضا کلائی و خانم فاطمه رحمانی به عنوان معتمدین شهر مشهد در انتخابات پیش‌رو مشخص شدند و محمد حسین روشنک، حسین زارع صفت، سید محمود تشکری، محمود مادر شاهیان، مهدی حسن‌زاده نامقی اعضای علی‌البدل این شورا شدند.
داوری درخصوص انتخابات پیش رو نیز افزود: تاکنون دو جلسه برای ستاد انتخابات شهرستان برگزار کردیم و تعداد کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان مشهد را از ۱۳ به ۱۵ کمیته رساندیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.