انتخابات

اگر جست‌وجوی کوتاهی در گوگل داشته باشید خبرها، تصاویر و فیلم‌هایی درباره درگیری‌های جلال مرادی مشاهده می‌کنید. فردی که به عنوان ناظر بازی پرسپولیس و مس رفسنجان برگزیده شد، اما نمره قبولی نگرفت .

جلال مرادی به عوامل برگزاری هم رحم نکرد /حاشیه‌سازی‌های آقای ناظر تمامی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مرادی درابتدای بازی دراقدامی بحث برانگیز با عوامل برگزاری مسابقه درگیر شد. مرادی بی توجه به آن حجم از تماشاگران و تنش‌هایی که ممکن بود به واسطه رفتارش به وجود بیاید داشته باشد، با عوامل خودی به درگیری و بحث تند پرداخت. در ادامه این شخص بدون توجه به اینکه تماشاگران در میان مصالح ساختمان و قسمت‌های نیمه کاره نشسته‌اند اجازه داد بازی انجام شود که طبق قوانین می‌توانست بازی را تا بهبود اوضاع متوقف کند.

ازهمه عجیب‌تر اینکه صندلی‌هایی از بیرون ورزشگاه به داخل منتقل شده بود و زیرجایگاه شیشه‌ای قرارداده بودند تا به نوعی جایگاه ویژه ایجاد شود، درحالی که استفاده از صندلی‌های متحرک در آن شرایط بسیار خطرناک بود و ناظر باید نسبت به این موضوع نیز از خود واکنش نشان می‌داد که چنین نکرد. اوج فاجعه آن جا بود که تماشاگران درحین بازی به نقاط ناامن رفتند و روی دیواره‌های بالای طبقه دوم نشستند و اگر یکی از تماشاگران از ارتفاع به پایین پرتاب می‌شد، مشخص نبود چه فاجعه‌ای در ورزشگاه آزادی رخ دهد.

اینکه چرا و به چه دلیل سازمان لیگ به این ناظر پرحاشیه و با سوابق تیره نظارت چنین بازی مهمی را می‌دهد سؤالی است که متولیان باید به آن پاسخ دهند. مرادی یک هفته قبل از نظارت روی بازی پرسپولیس و مس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیز نظارت بازی نساجی و مس رفسنجان را به عهده داشت که آنجا نیز مشکلات متعددی را به وجود آورد و سبب تکدر خاطر مسئولان، مربیان و بازیکنان استقلال شد.

به هرحال لازم است در سازمان لیگ نسبت به چنین انتخاب‌هایی تجدیدنظر شود و از افرادی دربازی‌های مهم بهره گرفته شود که سوابق روشنی داشته باشند و دست‌کم از لحاظ ظاهری نیز موجه باشند نه افرادی که دائم دنبال پرخاشگری و تندی نسبت به افراد اطرف خود هستند و حتی یادشان می‌رود جلو افراد متفرقه‌ای که در زمین مسابقه تردد می‌کنند را بگیرند. به هرحال خاطره تلخی از جلال مرادی در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان به یادگار ماند و بار دیگر ثابت شد این شخص از هرنظر مناسب نظارت در بازی‌های مهم نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.