۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: 991597

این روزها فروش ماگ و لیوان در فروشگاه‌های آنلاین و مغازه‌های ماگ بیشتر از قبل شده است؛ چرا که افراد زیادی به دنبال داشتن این محصولات برای گرم یا سرد نگه داشتن نوشیدنی‌های خود هستند.

راهنمای خرید ماگ جذاب و شیک با ارسال سریع

بنابراین برندهای مختلف طرح‌ها و مدل‌های متنوعی از این محصولات را به بازار ارائه می‌دهند تا هرکسی بتواند بسته به نیاز خود، آنها را خریداری کند.  فروشگاه شفتالو مکانی است که این محصولات را با تنوع بالایی در سایت خود قرار داده تا بتوانید در فرصتی مناسب آنها را بررسی و اقدام به خرید ماگ کنید.

انواع ماگ

تنوع بالایی در سایت‌های مختلف فروشگاه آنلاین ماگ مختلف وجود داشته و دسته‌بندی‌های مختلفی بر اساس جنس و کاربرد آنها انجام می‌شود. بین مدل‌های مختلف این محصولات، موارد زیر جزو پرطرفدارترین‌ها هستند:

  • ماگ سرامیکی، معمول‌ترین نوع آنها بوده و معمولا طرح‌هایی رو آن چاپ شده که بسیار جذاب است. این محصولات در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و می‌توانید در آن‌ها نوشیدنی‌های گرم یا سرد بنوشید.
  • تراول ماگ، برای سفر و گردشگری مناسب است. این محصولات دارای عایق حرارتی بوده و نسبت به ضربه هم بسیار مقاومند. قیمت تراول ماگ بر اساس ظرفیت آنها تعیین می‌شود.
  • ماگ استنلی که دارای بدنه دو جداره و ساخته شده از استیل ضد خش و ضد زنگ است، نیز برای کوهنوردان مناسب بوده و یک دستگیره برای استفاده و حمل آسان دارد. این مدل قابلیت نگهداری دمای نوشیدنی‌های سرد و گرم تا چندین ساعت را فراهم می‌کند.
  • ماگ پیرکس با استفاده از شیشه‌ مقاوم پیرکس ساخته شده و در برابر تغییرات حرارتی مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • ماگ استیل جنسی از فولاد ضد زنگ ساده داشته و معمول طراحی کلی آن بسیار شیک و جذاب است. این ماگ‌ها در برابر خراش، مقاوم بوده و عایق حرارتی بالایی هم دارند. به علاوه در همه آنها قابلیت شست‌وشو هم دیده می‌شود.
  • ماگ هیتردار با گرم‌کن داخلی یا آنهایی که دارای استند گرم کننده برقی مخصوص هستند، فنجان نوشیدنی شما را گرم نگه می‌دارند.
  • ماگ حرارتی، با طرح جادویی که با افزایش دما نمایان می‌شود نیز در میان این محصولات بسیار پرطرفدار است.
  • ماگ دمنوش برای آماده کردن دمنوش‌ها استفاده شده و طراحی منحصر به فردی دارد. این محصولات حاوی یک فیلتر مخصوص قرار دادن گیاه بوده و آب جوش روی آن ریخته می‌شود. با گذاشتن دربی مخصوص ماگ، پس از مدت زمان مشخصی دمنوش اماده است.

قیمت ماگ

راهنمای خرید ماگ جذاب و شیک با ارسال سریع

در بازار قیمت ماگ ها بر اساس نوع و جنس مختلف محصولات تعیین می‌شود. مثلا قیمت ماگ فانتزی اغلب گرانتر از قیمت ماگ ساده هستند. این محصولات طرح‌های خاصی روی خودشان دارند که باعث بیشتر شدن هزینه خریدشان می‌شود. از طرف دیگر، قیمت لیوان ماگ استیل که از جنس فولاد ضد زنگ هستند نیز نسبت به نمونه‌های دیگر گرانتر است. این محصولات مقاومت بیشتری در برابر ضربه و خراش داشته و طراحی جذاب و متفاوت در کنار طول عمر بالایشان باعث شده تا هزینه نهایی آنها بالاتر رود. یا قیمت ماگ سرامیکی نسبت به فروش اینترنتی ماگ پلاستیکی گرانتر است.

به جز جنس، قیمت لیوان ماگ در دار یا قیمت ماگ حرارتی و همچنین نمونه‌های هیتردار، مدل‌های برقی و هر نوعی که بر اساس تکنولوژی‌های روز دنیا تهیه می‌شود، نیز متغیر است. بنابراین قبل از خرید حتما بودجه خود را در نظر گرفته و به این سوال پاسخ دهید: "حاضرید چقدر برای خرید یک ماگ هزینه کنید؟"

نکات لازم برای خرید ماگ

اگرچه ماگ‌ها محصولات ساده‌ای هستند و هزینه برخی از آنها بسیار پایین است؛ اما خرید لیوان ماگ باید با توجه به نکات خاصی انجام شود تا بهترین کیفیت و کاربردی‌ترین مدل در اختیارتان قرار بگیرد. در اینجا می‌خواهیم به چند نکته مهم در هنگام خرید ماگ بپردازیم که بد نیست در پروسه خرید به آنها توجه کنید:

  • جنس ماگ: بسته به استفاده خود، خرید ماگ با کیفیت با جنس سرامیک، شیشه یا فلز انتخاب کنید. معمولا مدل‌ها سرامیکی نسبت به شیشه‌ای مقاوم‌تر و مدل‌های فلزی نسبت به دو جنس دیگر ماندگاری بسیار بیشتری دارند.
  • ظاهر ماگ: در هنگام خرید ماگ به طرح و ظاهر آن هم توجه کنید و با توجه به سلیقه خود آنها را بخرید. برخی از این محصولات به شکل گرد، گروهی مربعی و حتی شبیه به قلب تولید می‌شوند. حتی می‌توانید با خرید ماگ های خاص، آنها را برای کادو دادن به عزیزانتان خریداری کنید.
  • ظرفیت ماگ: اندازه ماگ باید با حجم مورد نیاز شما همخوانی داشته باشد. اگر دوست دارید با محصول مورد نظر خود نوشیدنی‌های سرد را مصرف کنید، بهتر است در هنگام خرید ماگ اینترنتی به سراغ ظرفیت‌های بالاتر بروید. در مقابل برای نوشیدن‌هایی مثل چای یا قهوه، ماگ‌هایی که ظرفیتشان کمتر است، انتخاب بهتری خواهند بود.
  • قیمت ماگ: سعی کنید قبل از انتخاب و وارد شدن به پروسه خرید ماگ قیمت آن و بودجه خود را مشخص کنید. در نهایت از بین محصولاتی که می‌توانید بخرید، بهترین مدل و کیفیت را انتخاب کنید. خرید ماگ آنلاین به شما امکان بررسی همه محصولات و مقایسه قیمت انواع ماگ را می‌دهد.
  • کیفیت تصویر روی ماگ: اگر به دنبال خرید ماگ خاص با طرح ویژه هستید، به کیفیت تصویر چاپ شده روی آن حتما توجه کنید. به عنوان مثال هنگام خرید ماگ استارباکس، باید طرح روی لیوان واضح و با جزئیات بوده و کیفیتش به گونه‌ای باشد که در اثر حرارت یا آب از بین نرود.
  • انتخاب سایت ماگ فروش معتبر: برای خرید سایت خرید ماگ معتبری را انتخاب کنید. شفتالو می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که همه محصولاتش از بین بهترین‌ها و باکیفیت بالا به فروش می‌رسند.

خرید آنلاین ماگ انواع ماگ و لیوان در شفتالو

راهنمای خرید ماگ جذاب و شیک با ارسال سریع

در شفتالو، فروش انواع ماگ و لیوان‌های مختلف انجام می‌شود و همه آنها با تصاویر و جزئیات کاملشان در این صفحه قرار گرفته‌اند. از خرید نمونه‌های ماگ چینی با طرح‌های زیبا گرفته تا مدل‌های سرامیکی با لعاب‌های فانتزی و طرح‌های سنتی یا همچنین آنهایی که برای درست کردن دمنوش استفاده می‌شوند؛ و همچنین خرید ماگ مسافرتی را از طریق این سایت می‌توانید انجام دهید. با توجه به این میزان از تنوع انواع ماگ و لیوان در شفتالو، هر کسی می‌تواند بسته به سلیقه خود و نیازهایی که دارد، خرید اینترنتی ماگ را به راحتی انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.