سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۲۸ خانواده آسیب دیده از سیل اواخر اردیبهشت این استان، در کمتر از یک ماه لوازم خانگی نو و رایگان دریافت کردند.

۲۲۸ خانواده آسیب دیده از سیل در خراسان رضوی لوازم خانگی رایگان دریافت کردند

به گزارش قدس خراسان، سید رضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: ۱۲۰ خانواده از این تعداد در مشهد و ۵۳ خانوار از شهرستان فریمان و بقیه از شهرستان های درگز، نیشابور و کلات هستند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در مجموع از هفت نوع لوازم خانگی، ۵۸۰ قلم کالا به خانواده‌های آسیب دیده از سیل اهدا کرده و هر خانواده به تناسب میزان خسارت، یک یا تعدادی از این لوازم منزل را دریافت کرده است.

وی گفت: در مجموع ۳۰۰ خودرو آسیب دیده از سیل نیز در استان شناسایی شده است که ۲۳۰ دستگاه از مشهد، ۳۵ دستگاه از فریمان و بقیه از دیگر شهرستان‌ها هستند.

عباسی افزود: پیگیر تامین بودجه بیشتر هستیم تا بتوانیم به مالک هر خودرو و به تناسب آسیب وارد شده از سیل تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت کنیم.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: آسیب وارده شده به خودروها در مشهد بابت تگرگ اردیبهشت مشمول پرداخت خسارت ذکر شده نمی‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.