معاون حقوقی رئیس جمهور از ابلاغ بخشنامه ممنوعیت فعالیت انتخاباتی کارکنان و اعضا واجزای دولت له یا علیه نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

ابلاغ ممنوعیت فعالیت انتخاباتی کارکنان و اعضای دولت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد دهقان امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارکنان دولت و اجزای دولت طبیعتاً مطابق قانون انتخابات ریاست جمهوری نباید له یا علیه هیچ کاندیدایی از جایگاه خودشان حمایت یا اقدامی انجام دهند و همچنین از امکانات دولتی نباید برای انتخابات استفاده شود ما این را مطابق قانون کتباً اعلام کردیم و ان‌شاءالله بخشنامه هم خواهد شد.

وی افزود: اولاً ما رسماً هم اعلام کردیم که کارکنان دولت و اجزای دولت طبیعتاً مطابق قانون انتخابات ریاست جمهوری نباید له یا علیه هیچ کاندیدایی از جایگاه خودشان حمایت یا اقدامی انجام دهند و همچنین از امکانات دولتی نباید برای انتخابات استفاده شود ما این را مطابق قانون کتباً اعلام کردیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: جناب آقای دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری هم بر این مسئله تاکید کردند و امروز هم در جلسه به نحوی این مسئله را اعلام کردند.

وی در خصوص لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های انتخاباتی باید اخلاق حاکم باشد، امیدواریم که مناظره‌های این دوره انتخابات بر محور اخلاق و برنامه‌ها باشد تا کسانی که می‌خواهند خود را برای کرسی ریاست جمهوری معرفی کنند با شناخت دقیق و کامل از شرایط کشور به مردم برنامه ارائه دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.