۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 991748

بالاخره و پس از چند ماه، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم باز شد.

پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال باز شد

به گزارش قدس آنلاین، از چند ماه قبل و پس از محکومیت باشگاه استقلال در پرونده شکایت سانتاکلارا بابت عدم پرداخت حق انتقال محمد محبی، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شده بود و طی این مدت، شایعاتی درباره احتمال عدم دریافت مجوز حرفه‌ای آبی‌ها به گوش می‌رسید.

در تاریخ چهارم خرداد بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، از تسویه حساب کامل با طرف پرتغالی و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در روزهای آینده خبر داده است.

حالا نیز معاون حقوقی استقلال از باز شدن پنجره این تیم خبر می‌دهد. محمدرضا بختیاری معاون حقوقی و بین الملل باشگاه استقلال با تایید این مسئله به خبرورزشی گفت: «ما از مدت‌ها قبل توانستیم مطالبات سانتاکلارا پرتغال را تهیه کرده و از طریق یک بانک قطری کارهای مربوط به نقل و انتقال پول را به صورت کاملاً قانونی انجام بدهیم ولی متاسفانه تابیدیه دریافت این پول از طرف پرتغالی‌ها نمی‌آمد و به همین خاطر طی یک ماه گذشته به طور جدی مسئله را دنبال کردیم و خوشبختانه امروز چهارشنبه شانزدهم خرداد ماه فیفا با ابلاغ یک نامه رسمی به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران، بسته شدن پرونده سانتاکلارا و به تبع آن ما و م بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را اعلام کرد. این نامه در اختیارقامات مسئول در فدراسیون فوتبال قرار دارد و معنی آن این است که حتی اگر همین الان باشگاه استقلال بخواهد بازیکن جدیدی را وارد لیست خود بکند از نظر حقوقی هیچ منعی وجود ندارد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.