۸ تیر

خبر شناسایی شهید «سید محسن غریبیان» طی مراسمی در حرم مطهر حضرت رضا(ع) به مادر و خانواده‌اش اعلام شد.

 اعلام خبر شناسایی شهید «سید محسن غریبیان» در حرم مطهر رضوی

در شبی که حرم مطهر رضوی سوگوار نهمین امام شیعیان، حضرت جوادالائمه(ع) بود، با اعلام خبر شناسایی شهید «سید محسن غریبیان» به مادرش بار دیگر عطرآگین به یاد و نام یاران آخر الزمانی سیدالشهدا(ع) شد.

سیده نرگس غریبیان، مادر این شهید والامقام بعد از 41 سال چشم‌ انتظاری در شب شهادت جوان‌ترین امام، حضرت جوادالائمه(ع) خبر شناسایی فرزند جوانش، شهید سید محسن غریبیان را در حرم مطهر رضوی شنید.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی از جمله معاون اماکن متبرکه و مدیر اداره مراسمات حرم مطهر رضوی برگزار شد، پیام فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان مبنی بر شناسایی شهید سید محسن غریبیان از طریق آزمایش DNA قرائت شد.

در این مراسم همچنین از خانم سیده نرگس غریبیان، مادر این شهید والامقام نیز به پاس سال‌ها صبوری و استقامت، با اهدای هدایای متبرک از سوی آستان قدس رضوی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ شهید "سید محسن غریبیان" فرزند سید حسن در تاریخ 22 فروردین ماه سال 62 در عملیات والفجر یک به شهادت رسید و پیکر مطهرش در عملیات تفحص در سال 76 به عنوان گمنام در قطعه شهداء همدان خاکسپاری شده بود از طریق نمونه‌برداری(DNA)  شناسایی شده است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.