مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش غیر قانونی بعضی کالاها تعزیرات حکومتی از ابتدای خردادماه سال جاری چندین طرح نظارتی در استان را آغاز کرده است. 

طرح‌های نظارتی تابستانه تعزیرات حکومتی در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: با توجه به افزایش غیر قانونی بعضی کالاها تعزیرات حکومتی از ابتدای خرداد ماه سال جاری چندین طرح نظارتی در استان را آغاز کرده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: این طرح با رویکرد پیشگیرانه از افزایش غیر قانونی کالاهای اساسی خوراکی تا محصولات خانگی با تشدید نظارت‌ها و جلوگیری از گرانفروشی با همکاری دیگر دستگاه‌های نظارتی در حال انجام است.

وی گفت: از زمان آغاز طرح‌های نظارت اکیپ های گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه سایر دستگاه‌های نظارتی رصد نرخ برنج پاکستانی، نرخ نخود، نرخ گوشت مرغ، جوجه یکروزه، تخم مرغ و حبوبات و نظارت بر محصولات لوازم خانگی از سطح تأمین، تولید تا سطح عرضه را روزانه مورد رصد و پایش قرار می‌دهند. 

مدنی افزود:همچنین طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو و روغن موتور و دیگر کالاها هم نیز در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفته است و در همین راستا اکیپ های گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های نظارتی روزانه طی برنامه اعلامی از این واحدهای صنفی بازرسی‌های لازم را بعمل خواهند آورد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: تعزیرات حکومتی استان در اجرای این طرح با راه‌اندازی اکیپ‌های گشت‌های مشترک با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی‌های میدانی از اصناف برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی به ویژه گرانفروشی در محل اجرا می‌شود.

وی افزود: با ارسال گزارش ارگان‌های نظارتی به تعزیرات حکومتی سیر مراحل رسیدگی به پرونده با فوریت اقدام و در برخورد با متخلفین با توجه به اختیارات قانونی تعزیرات حکومتی متخلفین علاوه بر ۱۰ برابر جریمه میزان تخلف، به اشد مجازات و تعطیلی واحد نیز محکوم می‌شوند.

مدنی اظهار کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف هستند قوانین و مقررات نظام صنفی را رعایت کنند در غیر این صورت در چهارچوب قانون با متخلفین برخورد خواهیم کرد، همچنین مردم شریف استان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند گزارش شکایت خود را در سامانه شکایات Tazirat۱۳۵.ir ثبت کنند، تا با قید فوریت به تخلف اعلامی رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.