تحولات منطقه

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه مشهد از ابلاغ نرخنامه جدید خدمات آرایشگری برای سال ۱۴۰۳خبر داد.

نرخنامه جدید خدمات آرایشگری مردانه برای سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش قدس خراسان، علی آذرکیش با اشاره به تعویق دریافت نرخنامه در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌های ما از اردیبهشت‌ماه سال گذشته برای دریافت نرخنامه سال ۱۴۰۲، اما این امر به تعویق افتاد.

وی ضمن بیان تایید نرخنامه سال ۱۴۰۳ اتحادیه آرایشگران مردانه از سوی کمیسیون نظارت اصناف، ادامه داد: این نرخنامه شامل تغییراتی در هزینه‌های خدمات آرایشگری برای واحدهای صنفی درجه یک و دو است. بر اساس نرخنامه جدید در واحدهای صنفی درجه یک، قیمت اصلاح ساده سر و صورت ۱۳۰ هزار تومان، اصلاح ساده سر ۱۰۰ هزار تومان، اصلاح صورت و انکادر ۵۰ هزار تومان و ماشین کردن سر کودکان تا نمره دو نیز ۵۰ هزار تومان خواهد بود.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه مشهد افزود: نرخنامه واحدهای صنفی درجه دو نیز در اصلاح ساده سر و صورت، اصلاح ساده سر، اصلاح صورت و انکادر و ماشین کردن سر تا نمره دو به ترتیب ۱۰۰، ۸۰، ۴۰ و ۵۰ هزار تومان خواهد بود. این نرخ‌ها توسط کمیسیون نظارت تایید و مصوب شده و روز چهارشنبه به ما ابلاغ شده است که پس از ابلاغ به واحدهای صنفی تغییر قیمت‌ها لحاظ خواهد شد.

آذرکیش در خصوص نرخ دیگر خدمات در آرایشگاه‌های مردانه مانند اصلاحات مدل‌دار، اصلاح داماد و ... خاطرنشان کرد: نرخ خدمات دیگری مانند اصلاح مدل‌دار، اصلاح داماد و مواردی نظیر رنگ کردن، کراتین کردن، ویتامین کردن و... که در برخی واحدهای صنفی ارائه می‌شود، به صورت توافقی تعیین می‌شوند و نرخ ثابتی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. تنها نرخ موارد بیان شده برای واحدهای درجه یک و دو مشخص شده است.

وی اضافه کرد: در این خصوص مکاتباتی انجام خواهیم داد تا کمیسیون نظارت اظهار نظر کند و مشکلات احتمالی برای شهروندان و واحدهای صنفی به حداقل برسد. همکاران ما مکلف هستند ضمن رعایت، نرخنامه مصوب را در معرض دید عموم قرار دهند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه مشهد با اشاره به اینکه ما از طریق شبکه‌های اجتماعی و سامانه‌های پیامکی اتحادیه اطلاع‌رسانی‌ خواهیم کرد تا همکاران ما در این خصوص اطلاعات لازم را به دست آورند، یادآور شد: شهروندان نیز در صورت داشتن هرگونه شکایت می‌توانند با اتحادیه به شماره ۳۷۶۸۸۱۴۵ تماس حاصل کرده و شکایات خود را گزارش کنند. ما آمادگی کامل برای رسیدگی به شکایات مردم را داریم و تلاش می‌کنیم در همان روز نتایج رسیدگی به شکایات را به فرد شاکی منعکس کنیم و نهایتاً رضایت فرد شاکی را جلب کنیم.

آذرکیش در پایان عنوان کرد: شغل آرایشگری انتخاب فرد بوده و افراد بر اساس نوع خدمات دریافتی، تصمیم می‌گیرند که به کدام واحد صنفی مراجعه کنند. ما بر این باوریم که باید تحولی در دیدگاه عموم جامعه نسبت به حرفه و هنر آرایشگری ایجاد کنیم و حس خوبی را برای افرادی که از واحدهای صنفی ما خدمات می‌گیرند، القا کنیم. تاکید داریم که همکاران بر اساس تکلیفی که دارند، حتماً نرخ مصوب را در معرض دید عموم قرار دهند تا شهروندان، زائران و مجاوران که از واحدهای ما خدمات می‌گیرند آگاهی‌های لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.