مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آماده‌باش کامل نیروهای اورژانس حرم مطهر رضوی در مراسم پرفضیلت دعای عرفه و نماز عید سعید قربان این آستان ملکوتی خبر داد.

آماده‌باش کامل نیروهای اورژانس حرم مطهر رضوی ویژه مراسم دعای عرفه و عید قربان

دکتر مهدی سلطانی‌فر با اعلام این خبر در گفت‌وگو با آستان‌نیوز، گفت: با توجه به حضور گسترده مردم خداجوی مشهد و زائران دور و نزدیک در مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه و نماز باشکوه عید قربان بارگاه ملکوتی رضوی و لزوم حفظ آرامش و سلامتی محبان حضرت رضا(ع)، این مؤسسه با پیش‌بینی تمهیداتی، آماده خدمات‌رسانی به بیماران اورژانسی حرم مطهر در این ایام است.  

وی ادامه داد: در این راستا، علاوه‌بر تقویت نیروهای 10 پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی از جمله مرکز فوریت‌های پزشکی صحن امام حسن مجتبی(ع)، دو تیم تخصصی فوریت‌های پزشکی نیز در محل جایگاه برگزاری مراسم‌ دعای عرفه و این عید خجسته، مستقر خواهد شد. 

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: همچنین بیش از 15 دستگاه آمبولانس به منظور ارائه خدمات به بیماران اورژانسی در طول مدت برگزاری مراسم عرفه و نماز عید قربان در اماکن متبرکه رضوی مستقر خواهد بود که در صورت نیاز بیماران را برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد، منتقل می‌کنند.

وی تصریح کرد: این خدمات با همکاری جمعی از نیروهای مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی، خادمیاران سلامت رضوی و همچنین نیروهای اورژانس 115 شهری و مدیریت عالی حرم مطهر رضوی به مؤمنان حاضر در مراسم ارائه خواهد شد. 
 

تقویت نیروهای دارالشفای امام(ع)
دکتر سلطانی‌فر اظهار کرد: دارالشفای امام(ع) واقع در دوربرگردان شیخ طوسی حرم مطهر نیز با تقویت نیرو در بخش‌های مختلف از جمله پزشکان، رادیولوژی و آزمایشگاه، در این ایام مبارک بویژه در مراسم روحبخش قرائت دعای عرفه آماده ارائه خدمات درمانی به عموم بیماران زائر و مجاور است.

وی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی نیز از طریق تماس با شماره‌ داخلی 2424 و شماره‌ عمومی 32002424، در تمام ساعات شبانه‌روز آماده‌ ارائه‌ خدمات به بیماران اورژانسی در اماکن متبرکه رضوی است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.