معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: ۱۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در سایت «شهید مهدی موحدنیا» در سبزوار تا ۲ ماه آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

۱۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در سبزوار تحویل متقاضیان می‌شود

به گزارش قدس خراسان، محمدعلی منصوری در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: طرح ۴۹۵ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به نام شهید موحدنیا به صورت انبوه‌ساز و آپارتمانی با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در سه مرحله در حال اجراست.

وی با اشاره به برخی گلایه‌های متقاضیان نهضت ملی مسکن سایت مورد نظر اظهار کرد: افزایش قیمت ساخت مسکن در کنار تورم و عدم تامین به موقع آورده متقاضیان، برخی از عواملی بوده که تحویل این واحدها را به تاخیر انداخته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه اجرای سریع طرح‌های نهضت ملی مسکن منوط به واریز به موقع آورده توسط متقاضیان است، گفت: با گذشت سه سال هنوز نیمی از متقاضیان سایت ۴۹۵ واحدی سبزوار اقدام به واریز سهم آورده خود نکرده‌اند.

منصوری افزود: البته بخشی از این واحدها آماده تحویل به متقاضیان بوده است که تاخیر در آن به سبب محوطه‌سازی است که با مجری و شرکت سازنده تفاهم‌نامه ای برای محوطه‌سازی نیز منعقد شده است.

وی اظهار کرد: در نهضت ملی مسکن، واحدهای مسکونی در زمین‌های واگذار شده دولت از طریق تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان ساخته می شود و هیچ منابع دولتی برای ساخت پیش‌بینی نشده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.