انتخابات

رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: کل فرآیند انتخابات را شبیه‌سازی کردیم و در یک مدرسه همه فرآیند انتخابات تا شمارش آرا را اجرا کردیم، حاصل آن ۴۰ دقیقه‌ کلیپ شد که آن را برای همه فرمانداران، بخشداران و همه عوامل اجرایی انتخابات ارسال کردیم.

آموزش عوامل اجرایی با شبیه‌سازی فرآیند انتخابات

به گزارش قدس خراسان، علی اصغری عصر امروز در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از انتخابات ریاست جمهوری آموزش عوامل اجرایی است.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات خراسان رضوی بیان کرد: زمان محدودی در این انتخابات برای آماده‌سازی داشتیم از طرف دیگر چون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به‌تازگی برگزار کرده بودیم و آموزش‌ها مشترک است، به همین خاطر دغدغه‌ای نداشتیم و فقط بخشی از آموزش‌ها که خاص ریاست‌جمهوری بود را آغاز کردیم.

وی عنوان کرد: این آموزش‌ها به ستاد انتخابات، فرمانداران، بخشداران و کارشناسان فرمانداری‌ها (سیاسی، حوزه فناوری و آموزش) که قرار بود این آموزش‌ها را ببینند، منتقل شد.

اصغری متذکر شد: ما چند روز قبل از انتخابات کل فرآیند انتخابات را شبیه‌سازی کردیم و در یک مدرسه همه فرآیند انتخابات تا شمارش آرا را اجرا کردیم، حاصل آن ۴۰ دقیقه‌ کلیپ شد که آن را برای همه فرمانداران، بخشداران و همه عوامل اجرایی انتخابات ارسال کردیم.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: چون این آموزش‌ها را با هماهنگی کامل حوزه نظارت اجرا کردیم، اختلاف‌نظرهایی که ممکن است در اجرای انتخابات رخ دهد با این آموزش‌ها حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این محصول کمیته‌ آموزش ستاد انتخابات استان را برای همه بخشداران کشور و مدیران کل و وزارت کشور ارسال کردیم تا بتوانند از این محصول استفاده کنند و استقبال خوبی نیز از این محصول صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.