انتخابات

آقای گل‌ فصل گذشته فوتبال ایران آماده انتخاب تیم جدید خود در امارات است.

زوج رؤیایی ایرانی در کلبا تشکیل می‌شود / خداحافظی آقای گل با سپاهان

به گزارش قدس آنلاین، امروز امارات الیوم خبر داد که باشگاه التحاد کلبا با دو بازیکن شاخص جدید به توافق رسیده است و مدیریت این باشگاه زردپوش با سلطان المنذری دورازه‌بان العین قرارداد بسته است و همچنین شهریار مغانلو بهترین گلزن فوتبال ایران در دو فصل گذشته نیز مدنظر این باشگاه قرار گرفته است.

مغانلو از یک باشگاه اماراتی دیگر نیز پیشنهاد نسبتا خوب دارد اما هدف او حضور در تیم کلبا و بازی کنار مهدی قایدی خواهد بود و مبلغ بیشتر یک باشگاه دیگر توسط او و مدیربرنامه‌هایش رد خواهد شد.

به نوشته این روزنامه در فصل تازه فوتبال امارات در برخی از باشگاه‌ها 10 روز پیش از عقد قرارداد تست خواهند شد تا بدون مشکل و غافلگیری به تیم آینده خود بپیوندد، این روش ممکن است در دیگر باشگاه‌ها صورت بگیرد اما چنین خبری در مورد شهریار مغانلو منتشر نشده است.

مغانلو یک سال با سپاهان قرارداد دارد و برای جدایی از جمع زردپوشان ایران باید مبلغی که در قرارداد او به عنوان بند فسخ قرار داده شده بپردازد، احتمالا این مبلغ توسط طرف اماراتی که قصد دارد یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران را جذب کند پرداخت خواهد شد.

شهریار که به تازگی جام حذفی فوتبال ایران را فتح کرده است به هیچ عنوان درباره این اخبار اظهار نظر نکرده است و تنها پس از پیروزی در فینال جام حذفی گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت و از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.