انتخابات

بار دیگر صحن و سرای ثامن الحجج، امام رضا (ع) شاهد حضور پرشور و عاشقانه مردم ایران در روزی سرنوشت‌ساز بود.

شور و شوق رای اولی‌ها و تعهد زوج‌های جوان

در جوار مضجع نورانی امام هشتم، شور و شعف انتخابات با معنویت زیارت و توسل درهم آمیخت و حماسه‌ای دیگر خلق شد.

در این میان، حضور چشمگیر رای اولی‌ها که برای اولین بار طعم شیرین رای دادن را چشیدند، جلوه‌ای خاص به این حماسه مردمی بخشید. 

جوانان پرشور و امیدوار، با در دست داشتن کارت‌های ملی و شناسنامه‌های خود، مشتاقانه در صفوف رای‌دهندگان ایستاده بودند تا با رای خود، آینده ایران را رقم بزنند.

همچنین، زوج‌های جوانی که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند، با حضور در حرم امام رضا (ع) و رای دادن در این مکان مقدس، تعهد خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آینده روشن ایران نشان دادند.

صحنه‌های زیبایی از همدلی و همراهی مردم در حرم امام رضا (ع) به چشم می‌آمد.

 پیر و جوان، زن و مرد، با هر سلیقه و گرایشی، در کنار یکدیگر ایستاده بودند و با رای خود، سهمی در تعیین سرنوشت کشورشان داشتند.

حضور گسترده مردم در حرم امام رضا (ع) در روز انتخابات، بار دیگر نشان داد که این مکان مقدس، تنها یک مکان مذهبی نیست، بلکه قلب تپنده عشق و دلدادگی به ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز است.

بدون شک، حضور پرشور مردم در حرم امام رضا (ع) در روز انتخابات، برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و به جهانیان نشان داد که مردم ایران، همچنان پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های خود هستند و با حضور در صحنه‌های حساس، آینده روشن کشورشان را رقم خواهند زد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.