انتخابات

یک فرمانده نظامی صهیونیست به دشوار بودن رویارویی با جنبش حماس در شهر رفح در جنوب نوار غزه اذعان کرد.

اذعان فرمانده نظامی صهیونیست به دشوار بودن رویارویی با حماس در رفح

به گزارش قدس آنلاین، «عفری الباز» فرمانده نظامی صهیونیست به کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: ما به زمان و صبر برای از بین بردن زیرساخت حماس در رفح نیاز داریم. حماس در رفح وارد جنگ چریکی شده است و تعامل با آن سخت است. برای همین ما باید روشی متفاوت را در پیش بگیریم. از بین بردن زیرساخت حماس در رفح دست کم ۲ سال دیگر طول می‌کشد.

وی گفت: کسی که فکر می‌کند شلیک موشک‌ها از غزه به سمت اراضی اشغالی در سال آینده متوقف می‌شود دیگران را فریب می‌دهد. نمی‌توان گروهی را که بیش از یک دهه رشد کرده است در کمتر از هشت ماه از بین برد. این مسأله زمان و فشار نظامی زیادی می‌طلبد. گردان رفح وابسته به حماس در زمینه مواد منفجره مهارت دارد.

به رغم هشدارهای بین‌المللی نسبت به پیامدهای حمله به رفح رژیم صهیونیستی ۶ مه حمله به این شهر را آغاز کرد که با موجی از محکومیت‌های عربی و بین‌المللی مواجه شد.

اظهارات این فرمانده صهیونیست با گزارش روز سه‌شنبه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تناقض دارد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه مدعی شد بر اساس پیش‌بینی‌های ارتش شکست حماس در رفح طی چند روز انجام می‌شود و بعد از آن ارتش به مرحله سوم جنگ منتقل می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.