انتخابات

باشگاه فوتسال فرش آرا مشهد در نخستین سال برگزاری همایش نشان کاوه،برنده عنوان بهترین باشگاه ورزشی خراسان رضوی شد.

مدیرعامل این تیم لیگ برتری در گفت‌وگو با قدس: چراغ فوتسال بدون فرش‌آرا هم روشن می‌ماند

مدیرعامل این باشگاه می گوید«برگزاری نشان کاوه جزو بهترین اتفاق ها در ورزش استان بوده که توسط انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شده و چون انتخاب ها توسط نخبگان ورزشی انجام می‌شود باعث ایجاد انگیزه برای افراد منتخب می‌شود»گفتگوی خبرنگار قدس آنلاین با رضا سالار، مدیرعامل تنها باشگاه لیگ برتری فوتسال شرق کشور را با هم مرور می کنیم.

*فکرمی‌کنید چرا باشگاه فرش آرا از سوی نخبگان ورزشی بیشترین رای را کسب کرد؟
- باشگاه فرش آرا طی سال های متمادی در بالاترین سطح ورزش حظور داشته بدلیل اینکه پشتوانه سازی خوبی داشته و توانسته در بالاترین رده ی لیگ حظور مستمر داشته باشد احتمال مورد توجه رای دهندگان بوده.
* در مراسم نشان کاوه از انحلال باشگاه فرش آرا گفتید.نتیجه پیگیری ها به کجا رسید؟
- صحبتی از انحلال نیست ولی به عنوان باشگاهی که در ۵ رده سنی در حال فعالیت هستیم و چراغ فوتسال را روشن نگهداشتیم و به این امر به عنوان یک مسئولیت اجتماعی  نگاه می کنیم توقع نگاه ویژه تری از سوی مسئولان استانی داریم. نه فقط برای باشگاه فرش آرا بلکه همه صنایع،وقتی حمایتی نبینند،پا به میدان نمی‌گذارند.طی هفته جاری قرار است از طرف مدیرکل ورزش استان،شهرداری مشهد و مدیرکل ورزش مشهد جلسه ای در همین خصوص برگزار شود.
*درمجموع امیدوار به ادامه مسیر هستید یا خیر؟
- همیشه امیدوار بوده و هستیم مخصوصا به وعده هایی که مسئولان در مراسم نشان کاوه دادند.
* فوتسال استان را با توجه به اتفاقات اخیر چگونه پیش بینی می‌کنید؟
*پتانسل فوتسال در مشهد بالاست،تیم های خوبی داریم،۸۰ درصد بازیکنان بومی هستند.در تمامی لیگ های برتر بازیکن مشهدی داریم. درکل فوتسال مشهد یک برند ورزشی است که به ۲۰۰۰ بازیکن انگیزه می‌دهد و چه ما باشیم و چه نباشیم راه خود را طی می کند. ولی مسئولان باید از این پتانسیل استفاده و حمایت بهتری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.