انتخابات

۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 997263

آرمان صالحی به عنوان بهترین دریافت کننده لیگ ملت‌های والیبال دست یافت.

ستاره ایران بر بام والیبال جهان

به گزارش قدس آنلاین، ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها که از روز سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳ آغاز شده بود، شب گذشته با قهرمانی فرانسه در گروه مردان به پایان رسید.

در دیدار نهایی این مسابقات که یک‌صدوچهارمین دیدار این رقابت‌ها بود، تیم‌های فرانسه و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند و قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو با شکست سه بر یک ژاپن به مقام قهرمانی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ در گروه مردان دست یافت تا با انگیزه مضاعف آماده حضور در مسابقات والیبال المپیک به عنوان میزبان شود.

تیم ملی والیبال ژاپن در ست دوم این دیدار ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کرد تا به مقام نایب قهرمانی اکتفا کند.

در دیدار رده‌بندی نیز لهستان میزبان موفق به شکست سه بر صفر اسلوونی در سالن اطلس آرنا شهر لودژ شد تا به مدال برنز و مقام سومی دست یابد.

در پایان مرحله مقدماتی عنوان بهترین دریافت کننده سرویس به آرمان صالحی از ایران رسید که با ۹۰ دریافت موفق اختلاف زیادی با نفر دوم این داده آماری داشت. باوجوداینکه تیم ایران در مرحله نهایی حضور نداشت اما رکورد صالحی دست نیافتنی ماند و کلمن چبول با ۸۴ و جانی کواسیچ با ۷۸ دریافت موفق هر دو از اسلوونی در رتبه دوم و سوم جای گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.