انتخابات

مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری ضمن تکذیب برخی از اخبار در خصوص طرح افزایش قیمت بنزین اعلام کرد: طرحی که در دولت سیزدهم به صورت پایلوت اجرایی شد اعطای سهمیه به هر فرد بود.

اعطای سهمیه بنزین به هر فرد طرحی که در دولت سیزدهم دنبال شد

به گزارش قدس آنلاین روز گذشته در جریان بازخورد فراوان در خصوص اعلام قیمت بنزین ۲۵ هزار تومانی توسط یکی از نامزدهای ریاست جمهوری برخی از کارشناسان این نامزد برای کمرنگ کردن و بهبود شرایط اعلام کردند در دولت سیزدهم تصمیم جدی در خصوص بنزین گرفته شده بود و در شرف اجرا بود.

ظاهراً این صحبت‌ها بخشی از متن یک مصاحبه بود که توسط رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری با یکی از رسانه‌ها در سال‌های گذشته داشت.

در همین رابطه مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ضمن توضیحاتی اعلام کرد: در دولت سیزدهم به دلیل کنترل مصرف بنزین نظریات و دیدگاه‌های مختلفی را از سوی کارشناسان جمع آوری کرد که برخی از این نظریات مربوط به افزایش قیمت بنزین و برخی دیگر نیز اعمال سیاست‌های غیر قیمتی بود.

در نهایت یک طرح در خصوص کنترل مصرف بنزین در یکی از مناطق کشور به صورت پایلوت اجرایی شد که در این طرح نیز افزایش قیمت بنزین مطرح نشده بود و فقط سهمیه بنزین به جای خودرو به هر فرد داده شد.

پس از اجرای این طرح نتایج جمع آوری و مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.

در پایان ضمن درخواست از رسانه‌ها جهت اصلاح تیتر خبر مربوطه، خواهشمند است با انتشار اخبار ناصحیح و کذب، فضای روانی جامعه را در آستانه انتخابات ملتهب نسازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.