انتخابات

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ارائه درخواست بازنشستگی از سوی ۹۰۰ نظامی صهیونیست خبر دادند.

طوفان الاقصی نظامیان صهیونیست را از ارتش فراری داد/ درخواست بازنشستگی ۹۰۰ نظامی صهیونیست

به گزارش قدس آنلاین با به درازاکشیدن جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تداوم دلاوری‌های مبارزان مقاومت فلسطین، ارتش این رژیم با بحران‌های متعددی مواجه شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم به وجود بحران در میان صفوف نظامیان صهیونیست پی برده است.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی وهمچنین جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۹۰۰ سروان و سرگرد ارتش این رژیم درخواست بازنشستگی خود را ارائه داده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد که در مدت زمان مشابه در سال‌های گذشته این آمار بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ نظامی صهیونیست با درجه‌های سروان و سرگرد بوده است.

همچنین برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز در خصوص این آمار اعلام کردند که بیش از ۸۰۰ سرگرد و سرهنگ ارتش رژیم صهیونیستی در سال جاری درخواست بازنشستگی خود را ارائه کرده‌اند که آماری تقریباً بی‌سابقه به حساب می‌آید.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که درخواست بازنشستگی چند صد نظامی صهیونیست دلایل متعددی دارد که یکی از آن‌ها عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی است.

همچنین این رسانه‌ها احساس نظامیان صهیونیست نسبت به عدم قدردانی از خود و بی‌اعتبارنمودن ارتش رژیم صهیونیستی از سوی برخی مقامات سیاسی این رژیم را از دیگر دلایل این بحران بی‌سابقه در ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.