وزیر کشور گفت: به لطف الهی انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی نامزدها و مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی مردم ایران به پایان رسید.

وزیر کشور: انتخابات در سلامت، امنیت و اقتدار برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سلامت، امنیت و اقتدار برگزار شد.

وزیر کشور از مراجع عظام قدردانی کرد و گفت: از مراجع بزرگوار که با حضور گرمشان در انتخابات گرمابخش انتخابات بودند، تشکر می‌کنم همچنین از وزارت اطلاعات که با توطئه دشمنان در ناهمسازی برخورد کردند و از همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها که در دوران انتخابات فعال و موثر بودند همچنین از روسای قوا که ظرف ۵۰ روز تدبیر کردند و شرایط انتخاب رئیس جمهور جدید را فراهم کردند سپاسگزارم.

وی افزود: مسعود پزشکیان از سوی مردم انتخاب شد که به او تبریک عرض می‌کنم. از سایر نامزدها هم که گرمابخش انتخابات شدند تشکر می‌کنم.

وزیر کشور گفت: این انتخابات در سطح بالایی از سلامت و امنیت برقرار شد که از میراث آیت‌الله رئیسی بود. دولت ایشان صادق آلوده بود و ما هم از ایشان یاد گرفتیم در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب کار کنیم.

وحیدی گفت: تحلیل‌های نادرستی انجام شد و تلاش‌هایی صورت گرفت که نشان بدهند انتخابات در ایران معنایی ندارد اما مهر باطلی بر است اقدامات زده شد. از همه کسانی که در ایجاد این فضای مثبت تلاش کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم دین خودمان را به شهدا ادا کرده باشیم.

وی ادامه داد: بعد از تایید صحت مراحل انتخابات از سوی شورای نگهبان، مراحل بعدی انتخابات در جا و وقت خودش انجام خواهد شد.

در حال تکمیل…

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.