در حالی که امروز المیادین گزارش داد که دامنه اعتراضات ساکنان اراضی اشغالی به جلوی خانه وزرای کابینه رژیم صهیونیستی و نمایندگان پارلمان این رژیم کشیده شده است، دست‌ کم ۴۰ موشک و چندین پهپاد از جنوب لبنان به سراسر منطقه «الجلیل» شلیک شده است.

در سرزمین های اشغالی چه خبر است؟/ از تظاهرات گرفته تا آوار شدن موشک‌ های حزب الله بر سر صهیونیست‌ ها

به گزارش قدس آنلاین، امروز روز عجیب و سختی برای رژیم صهیونیستی به نظر می رسد، زیرا از یک سو ساکنان اراضی اشغالی اعتراضات خود را مقابل  خانه وزرای کابینه رژیم صهیونیستی و نمایندگان پارلمان این رژیم برپا کرده اند و از سوی دیگر حزب الله لبنان با شلیک دست‌ کم ۴۰ موشک و چندین پهپاد از جنوب لبنان به سراسر منطقه «الجلیل» نگذاشته تا آب خوش از گلوی رژیم صهیونیستی پایین برود.

آن طور که  المیادین گزارش داده دامنه تظاهرات معترضان در اراضی اشغالی که از ساعتی قبل آغاز شده بود گسترش پیدا کرده و مقابل خانه وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی رسیده است.

بر اساس این گزارش، معترضان اعلام کردند که خواهان برکناری نتانیاهو از قدرت و دستیابی به توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند.

آنها ساعتی قبل خود را مقابل خانه آوی دیختر وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی رساندند. دامنه اعتراضات صهیونیست‌ها به خانه‌های اعضای پارلمان این رژیم نیز کشیده شده است.

از سوی دیگر، خبرنگار المیادین از موج گسترده حملات موشکی از جنوب لبنان به عمق منطقه الجلیل اشغالی خبر داد. رسانه‌ های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند که صدای انفجارها حتی تا منطقه اشغالی «طبریه» نیز امتداد یافته است.

این رسانه‌ ها اذعان کردند که دست‌ کم ۴۰ موشک منطقه «الجلیل سفلی» را هدف قرار داده و حزب الله دایره آتش خود را حتی تا مناطق مرکزی الجلیل اشغالی هم گسترش داده است.

البته  المنار هم امروز گزارش داد که حزب الله لبنان اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی الراهب در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

این موضوع در حالی است که روزنامه رأی الیوم نوشت: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو باید به جنگ در غزه پایان دهد، چرا که جنبش حماس ۹ ماه بعد از آغاز این جنگ موفق شده خود را سرپا نگه دارد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی مدعی شد که به مجرد سقوط نتانیاهو، تل‌آویو به عقلانیت و سازندگی خود باز خواهد گشت، از سوی دیگر جنگ نیز بدون برگزاری انتخابات پارلمانی متوقف نخواهد شد و این انتخابات پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

وی که حمله ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی به لبنان در سال ۲۰۰۶ در زمان نخست وزیری وی انجام شد، خواستار حل و فصل اوضاع شمال سرزمین‌های اشغالی شده و از عملکرد کابینه نتانیاهو در آواره کردن ده‌ها هزار نفر از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی انتقاد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.