یک فروند هواپیمای بوئینگ متعلق به «یونایتد ایرلاینز» پس از برخاستن از باند، یک چرخ خود را از دست داد!

یک روز پس از اعتراف به کلاهبرداری/ چرخ بوئینگ روی آسمان کَنده شد!

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه نگرانی‌های مرتبط با ایمنی هواپیماهای تولیدی غول هواپیماسازی آمریکا، بوئینگ، یکی از چرخ‌های هواپیمای متعلق به خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز، پس از برخاستن از باند فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس، کَنده شد!

براساس اعلام یونایتد ایرلاینز، با این حال هواپیمای بوئینگ ۷۵۷-۲۰۰ به سلامت در فرودگاه مقصد یعنی دِنور به زمین نشسته است.

در بیانیه یونایتد ایرلاینز آمده است: چرخ کنده‌شده در فرودگاه لس‌آنجلس پیدا شد و در حال تحقیقات درباره علت این حادثه هستیم.

به گفته مقامات، این هواپیما با ۱۷۵ مسافر و هفت خدمه لس‌آنجلس را به مقصد دِنور ترک کرده بود. در این سانحه هیچکدام از مسافران یا افراد حاضر در باند آسیب ندیدند.

این دومین بار در ماه‌های اخیر است که یکی از هواپیماهای بوئینگ یونایتد ایرلاینز پس از برخاستن، چرخ خود را از دست می‌دهد! در ماه مارس، یک فروند بوئینگ ۷۷۷ اندکی پس از ترک فرودگاه به مقصد ژاپن، اتفاقی مشابه را تجربه کرد. در آن حادثه، هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که بوئینگ دیروز(دوشنبه) با اقرار به جرم در پرونده مرتبط با دو سانحه مرگبار در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و پرداخت ۲۴۳.۶ میلیون دلار جریمه بابت کلاهبرداری مجرمانه موافقت کرد!

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.