این مجموعه مستند قصد دارد علاوه بر ارتباط بین فرهیختگان بین‌المللی ایران و جهان، پُلی میان انتقال دانش و تجربه نویسندگان جدید و کمتر شناخته شده به ایران بزند. 

«بین خطوط» به آنتن شبکه چهار رسید/ گفتگو با نویسندگان مطرح جهان

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه مستند «بین خطوط»، محصول مرکز مستند سوره، به میزبانی مجید تفرشی با موضوع گفتگو با نویسندگان مطرح دنیا از فرداشب چهارشنبه ۲۰ تیرماه به صورت هفتگی و در ۸ قسمت روانه آنتن شبکه چهار سیما می‌شود. 

امنیت انسانی و نقش شرکت‌های بزرگ در تامین و تخریب آن در جهان، اقتصاد، روابط بین‌الملل ایران به ویژه در مرزهای شمالی، سازمان امنیتی و فعالیت‌هایشان در خاورمیانه و جهان اسلام (سازمان امنیتی غربی)، شیعیان به عنوان اقلیت در غرب و زنان شیعه در دنیای امروز و جامعه‌شناسی فوتبال از جمله موضوعاتی‌ست که در هر قسمت از این مجموعه مستند به آن پرداخته می‌شود. 

نایجل وست نویسنده و متخصص مسایل امنیتی، دفاعی و نظامی، مارک دویج استاد دانشگاه برایتون و مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال اروپا، ربکا مسترسون محقق، نویسنده و پژوهشگر فلسفه اسلام شیعی، مرضیه کوهی استاد روابط بین‌الملل دانشگاه دارام، یافا شنیک استاد دانشگاه بیرمنگام، مری مارتین استاد امنیت انسانی از دانشگاه ال اس ای لندن و الیور شاربروت استاد دانشگاه بیرمنگام از جمله مهمانان «بین خطوط» هستند.
 
این مجموعه مستند قصد دارد علاوه بر ارتباط بین فرهیختگان بین‌المللی ایران و جهان، پُلی میان انتقال دانش و تجربه نویسندگان جدید و کمتر شناخته شده به ایران بزند. 

عوامل این اثر عبارتند از؛ پژوهشگر: مجید تفرشی، تهیه‌کننده: مصطفی پورمحمدی، نویسنده و کارگردان: علیرضا خوشنویس و مهدی سهرابی، گوینده متن: سحر کاکاوند، تدوینگر: مهدی سهرابی و محمدعلی حق‌پرست، تصویربردار: علیرضا جمالی، گرافیک: شیما پورمحمدی و لیلا نیرومند. 

مجموعه مستند «بین خطوط»، محصول مرکز مستند سوره، از ۲۰ تیرماه پخش خود را از شبکه چهار سیما آغاز می‌کند و هر هفته چهارشنبه شب‌ها ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.