رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان ماموریت‌های مربوط به حوادث ترافیکی انجام شده در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۶درصدی حوادث ترافیکی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، دکتر علی یزدانی افزود: در این بازه زمانی در مجموع ۱۰۰ هزار و ۷۷۱ ماموریت انجام شده است که بیش از ۱۵ درصد این ماموریت‌ها معادل ۱۴ هزار و ۴۲۸ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و بقیه موارد مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است.

وی ادامه داد: ماموریت‌های حوادث ترافیکی ۶۴ فوتی داشته است که در این ماموریت‌ها ۲ هزار و ۵۰۱ مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان و ۱۴ هزار و ۴۷۷ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این بازه زمانی ۸۶ هزار و ۳۴۳ ماموریت مربوط به حوادث غیرترافیکی در مناطق زیرپوشش این دانشگاه انجام شده است که این حوادث هزار و ۴۱۷ فوتی داشته است و در این ماموریت‌ها ۲۹ هزار و ۵۶۰ مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان و ۴۰ هزار و ۵۰۶ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند که میزان حوادث غیرترافیکی امسال نیز نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

یزدانی افزود: از مجموع ماموریت‌های انجام شده در سه ماهه نخست امسال نیز ۸۶ هزار و ۴۷۵ ماموریت در محدوده شهری و ۱۴ هزار و ۲۹۶ ماموریت در محدوده خارج از شهر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.