نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ توسط آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با شرکت ۹۶۷ داوطلب در پنج رشته و در چهار حوزه برگزار شد.

رقابت ۹۶۷ داوطلب کنکور سراسری نوبت دوم در بردسکن

مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در بردسکن در گفت‌وگو با قدس خراسان گفت: نوبت دوم آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار شد.

علی‌اکبر چراغیان تعداد عوامل ستادی و اجرایی برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری را در شهرستان بردسکن ۱۷۰ نفر اعلام کرد.

وی با اشاره به ثبت نام و شرکت ۹۶۷ نفر داوطلب در مرحله دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ عنوان کرد: با توجه به برگزاری آزمون‌های متعدد در آموزش و پرورش و آشنایی کامل فرهنگیان با مسائل مربوط به امتحانات و تجارب ارزشمند فرهنگیان عزیز، عوامل اجرایی حوزه‌ها از بین فرهنگیان انتخاب و جلسه توجیهی برای آن‌ها برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با اشاره به برگزاری امتحانات پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: آموزش و پرورش این شهرستان از روز ۲۸ اردیبهشت تا ۴ تیرماه هر روز یک تا دو آزمون سراسری برگزار کرده و امتحانات نهایی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ سهم ۵۰ درصدی و در آزمون‌های سراسری سال‌های آینده ۶۰ درصد سوابق تحصیلی اثرگذار است.

وی افزود: تصحیح اوراق امتحانات نهایی به‌صورت کشوری کاملا الکترونیکی است، اوراق امتحانات نهایی هر استان در استان‌های دیگر تصحیح می‌شود.

کارشناس سنجش و مسئول پایگاه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری گفت: در مرحله دوم آزمون سراسری در رشته علوم ریاضی  و فنی ۲۶ نفر، رشته علوم انسانی ۳۹۸ نفر، رشته زبان ۳۵ نفر، رشته هنر۳۳ نفر و در رشته تجربی ۴۷۵ نفر در شهرستان به رقابت پرداختند.

علی اسماعیل‌زاده افزود: آزمون نوبت دوم کنکور در چهار حوزه مدارس شهید مطهری، آمنه، مالک و شهید غفوری برگزار شد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.