پیشنهاد سردبیر

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز استقلال این کشور و خارج شدن سوریه از قیمومیت فرانسه را تبریک گفت.

پوتین سالروز استقلال سوریه را به اسد تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، پوتین در پیام خود به بشار اسد ابراز اطمینان کرد ادامه تحکیم پیوندهای دوستی سنتی بین روسیه و سوریه و همکاریهای دو جانبه سازنده به تأمین استقلال و امنیت در منطقه خاورمیانه کمک خواهد کرد.

 پوتین برای بشار اسد آروزی ادامه سلامتی و موفقیت و برای ملت سوریه نیز صلح و رفاه آروز کرد.

دمیتری مدودف نخست وزیر روسیه نیز به وائل حلقی نخست وزیر سوریه پیام تبریک فرستاد و اعلام کرد یقین دارد که تداوم تثبیت روابط دوجانبه چند بعدی بین سوریه و روسیه و توسعه همکاریهای با نفع متقابل در زمینه های تجاری ، اقتصادی ، علمی ، فنی ، فرهنگی و زمینه های دیگر به نفع ملتهای دو کشور دوست است.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز به مناسبت روز استقلال سوریه به ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه پیام تبریک فرستاد و ابراز اطمینان کرد که سوریها می توانند بر همه رنج و سختی کنونی غلبه کنند و ثبات را بازگردانند و پایه های رفاه را در چارچوب کشور قوی خود و دموکراسی و تمامیت ارضی برای همه شهروندان کشور بنا کنند.

لاورف در پیام خود افزوده است ما به همکاری نزدیک بین روسیه و سوریه در مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی ارج می نهیم.

وی تصریح کرد روسیه به حمایت کامل خود از گفتگوها بین سوریها و تلاش برای جلوگیری از مداخله خارجی در امور کشور سوریه دارای حاکمیت ادامه خواهد داد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.