ایلام- دبیر ستاد دهه فجر استان ایلام گفت: به میمنت دهه فجر؛ امسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، دینی، مذهبی، آیینی، حماسی، در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایلام اجراء می شود.

برگزاری  ۳۵۰۰ برنامه در ایلام به میمنت دهه فجر

حجت الاسلام علی چراغی پور روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر" گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی " است، اظهار داشت: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال؛ فرهنگی و در راستای ایجاد شور و نشاط هرچه بیشتر در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه از همین امروز کمیته فضاسازی و استقبال از دهه فجر در استان ایلام فعالیت خود را آغاز کرده و به تزئین و چراغانی معابر و اماکن مشغول شده است، بیان داشت: از پنجم تا یازدهم بهمن ماه که هفته استقبال و فضاسازی مناسب برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه فجر است، اقدامات مناسبی در سطح استان انجام خواهد گرفت.

دبیر ستاد دهه فجر استان ایلام با بیان اینکه در تلاش هستیم تا آیین ها و برنامه های سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به نحو باشکوهی در سطح استان اجرائی کنیم، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، یگانه انقلاب شکوهمندی است که بر شریعت، اخلاق و عقلانیت استوار است.

حجت الاسلام علی چراغی پور با اشاره به اینکه ترسیم زوایه دید همسان و ایجاد هماهنگی بیشتر و بهتر بین آحاد مختلف مردم و دستگاه های اجرایی استان، از رویکردهای اساسی و اولویت های اصلی ستاد دهه فجر استان است، خاطرنشان ساخت: معرفی، بازشناسی و بازتاب آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بهره گیری از تمام توان و مشارکت همه جانبه مردم در برگزاری برنامه ها؛ از اهم اولویت های ستاد دهه فجر استان است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از گذشته تلاش خواهد شد تا برنامه های دهه فجر بصورت مردمی اداره و اجراء شوند، تصریح کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰  برنامه متنوع فرهنگی، دینی، مذهبی، آیینی، حماسی، در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایلام اجراء می شود.

دبیر ستاد دهه فجر استان ایلام بر همراهی، همکاری، همفکری و هم افزایی مردم استان و نیز حمایت و پشتیبانی دستگاه ها برای برگزاری باشکوه آیین های دهه فجر امسال تأکید کرد و گفت: در راستای گرامی داشت این دهه مبارک، چندین جشنواره بزرگ، فراگیر و شاد، در نقاط مختلف روستایی و شهری استان ایلام برپا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.