انتخابات

در يك اقدام خداپسندانه خير ارجمند جناب حاج آقاي حسين خوش اخلاق كليه املاك، دارايي ها و اموال منقول خود به ارزش بالغ بر دهها ميليارد تومان را به آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شانديز اهداء كرد.

يك خير املاك خود را به آموزش و پرورش طرقبه شانديز اهدا كرد

به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شانديز اين املاك كه در بهترين نقاط طرقبه واقع شده اند، جهت فضاهاي آموزشي، فرهنگي و اردوگاهي بويژه دانش آموزان محروم شهرستان واگذار شده است. ، در اين مراسم كه مدير آموزش و پرورش شهرستان، رئيس شوراي اسلامي شهرطرقبه، بخشدار طرقبه و ديگر مسوولين شهرستان و تعدادي از معتمدين خير محترم حاضر بودند، سيد احمد باقري مدير آموزش و پرورش شهرستان نيت پاك و خالص خيرين را ستود و خاطر نشان كرد كه بي شك خيريني چون حاج اقاي خوش اخلاق نتيجه اين عمل صالح خود را هم در دنيا و هم در آخرت خواهند ديد. وي ضمن تاكيد بر اهميت نگاه خيرين به آموزش و پرورش، نتيجه چنين اعمال صالحي را پرورش جواناني در آينده دانست كه از محيط همين مدارس به بار خواهند آمد و سكان كشور را در دست مي گيرند و خيرين را در تمام اين مراحل رشد و بالندگي دانش اموزان و تبديل آنها به مسوولين و دانشمندان و علماء و اهل فكر و نظر دخيل دانست.
وي ضمن اشاره به مجتمع آموزشي موقوفه ميرزاي ناظر(عبداله رضوي) و نگهداري بيش از ۱۱۰ دانش آموز يتيم از پدر در آنجا، اضافه كرد: " نوجواناني كه مستعد خطر پذيري بالا در آسيب هاي اجتماعي بوده اند، امروز با نيت خالص واقف ارجمند ميرزاي ناظر و مديريت خوب مبدل به مدرسه ممتاز كشوري شده است و اين مساله بار ديگر تاكيدي بر اهميت جايگاه وقف در آموزش و پرورش دارد".
در ادامه اين مراسم جناب حاج اقاي خوش اخلاق ضمن ابراز خرسندي از نيت خود در جهت وقف اموال خود به آموزش و پرورش، به ذكر خاطراتي از دوران دانش آموزي خود پرداخت. لازم به توضيح است كه حاج اقاي خوش اخلاق يكي از برجسته ترين هنرمندان استان و خالق تابلوهاي هنري زيبايي هستند كه زينت بخش منزل ايشان شده است.

احمدغفوریان
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.