انتخابات

جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در ادامه حملات به مواضع رژیم صهیونیستی، بیش از ۲۰۰ راکت به مقرهای ارتش این رژیم شلیک شد.

حزب الله: بیش از ۲۰۰ راکت به مواضع ارتش صهیونیستی شلیک شد

به گزارش قدس آنلاین، حزب‌الله امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که در پاسخ به ترور «حاج ابونعمه» فرمانده میدانی این جنبش در شهرک «صور»، با بیش از ۲۰۰ راکت مقرهای ارتش این رژیم را هدف قرار داده‌است.

بنابر اعلام حزب‌الله، در این حملات مقر جدید فرماندهی تیپ «۹۱» در پادگان «اییلایت»، مقر فرماندهی لشکر ۷ زرهی در پادگان «کاتساویا»، مقر فرماندهی گردان زرهی وابسته به لشکر ۷ در پادگان «گاملا»، مقر فرماندهی یگان ۲۱۰ (یگان جولان) در پایگاه نفح و مقر هنگ توپخانه‌ای وابسته به یگان ۲۱۰ در پادگان «یردن»، هدف قرار گرفتند.

همچنین پایگاه اطلاعاتی منطقه شمالی «میشار» و مقر فرماندهی تیپ حرمون ۸۱۰ در معالیه گولانی و نیز پایگاه اصلی یگان ۱۴۶ ایلانیا و مقر تیپ گولانی و یگان ایگور در پادگان شراغا هدف قرار گرفتند.

حزب‌الله همچنین از حمله با چندین پهپاد انتحاری به تعدادی از مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که در این حملات فرماندهی منطقه شمالی در «دادو» هدف قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از وقوع حادثه‌ای در جولان اشغالی و کشته شدن دستکم یک نظامی صهیونیست خبر دادند و گفتند که چند راه در جولان مسدود شده و پس از اصابت موشک‌های حزب‌الله به منطقه جولان، آتش‌سوزی در این منطقه به وقوع پیوسته است.

رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله پهپادی به یک خودرو در نزدیکی شهر «صور» در جنوب لبنان، ابونعمه را به شهادت رساند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه به عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اقدام کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان باقی مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.