انتخابات

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اولیای دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه این وزارتخانه و اداره کل شهر تهران، شکایات خود را مطرح کنند.

جزئیات رسیدگی به شکایات مردمی در آموزش و پرورش
فارس: حسین مفیدی‌نیا رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص بیشترین شکایات در آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: بحث شکایات متنوع است و تهران شهری با نزدیک یک میلیون و 80 هزار دانش‌آموز است.

وی ادامه داد: شکایت‌های متنوعی داریم؛ از فروش کتب کمک آموزشی که ممکن است در مدارس باشد تا کمک‌های مردمی داوطلبانه است، البته بعضی مدیران بحث کمک‌های داوطلبانه را رعایت می‌کنند اما برخی مردم دوست ندارند در کمک‌ها مشارکت داشته باشند و ممکن است شکایت کنند؛ در بحث نبود معلمان، تدریس آنها و نوع آموزش نیز شکایت‌هایی وجود دارد.

مفیدی نیا در پاسخ به این پرسش که «بیشترین شکایت مربوط به کدام موارد است؟»، افزود: مهر و آبان فصل استقرار مدرسه است و نمی‌شود به بحث شکایت استناد کرد؛ نیروی انسانی در این مدت استقرار کاری پیدا می‌کند و مدارس شورای دانش‌آموزی را تشکیل می‌دهند؛ این موارد باعث می‌شود مدرسه بافت اصلی خود را پیدا کند و از آذرماه باید انتظار داشته باشیم اگر مدارس مشکلی داشته باشند باز خوردی از آنها را ببینیم.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص نحوه ارتباط گیری اولیا با واحد بررسی عملکرد و رسیدگی به شکایات گفت: سایت سامانه وزارت آموزش و پرورش و سایت سامانه آموزش و پرورش شهر تهران وجود دارد و در 19 منطقه آموزش و پرورش نیز کارشناسان ارزیابی عملکرد داریم؛ در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران سه شماره 88964033 - 88964006 و 88954506 مختص ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران است و مردم می‌توانند با ما ارتباط برقرار کنند.

وی در خصوص میزان زمان رسیدگی به شکایات مردمی خاطرنشان کرد: بستگی به نوع شکایت دارد؛ بعضی از شکایات اگر بازدید حضوری بخواهد ممکن است تا یک هفته زمان ببرد و برخی نیز ممکن است ظرف 48 ساعت پاسخگو باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرامرز IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 3
    با سلام و احترام با تشکر از وزارتخانهکه این سامانه راه اندازی کردند من مشکلی داشتم 48 ساعته حل شد با تشکر
  • فرامرز IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    1 2
    با تشکر از شما لطفا به مسئولین رسیدگی به شکایات شهرستان های کشور یادآوری کنید منظور از شکایات تخریب آنان و زیر مجموعه شان نیست فقط احقاق حق است که با فرد شکایت کننده برخورد بدی نداشته باشند
  • بازنشسته یک مهر 93 IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 1
    عجب چه جالب؟؟!!!!!.........
  • معلّم از شهرستان میاندوآب IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    2 1
    باسلام وخسته نباشید : دراستان ما آذربایجان غربی هم شبیه این سایت وجوددارد ولی اصلا به شکایات وانتقاذات که رسیدگی نمی کنند هیچ ... چندین هفته طول می کشد که تنها یک پاسخ غیرمنطقی وبدردنخوربرایت بدهند کاش می شد پاسخ آنه رابرایتان ارسال می کردم .
  • محمد فرهنگی بازنشسته اموزش پرورش 93 اهواز IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    1 0
    همش سیاهکاری است کلک کلک کلک این دولت شماست پاداش پایان خدمت ما بدهید اگر مسلمان هستید
  • علی IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    ازسال 89حق لباس وسایرمعوقات مامستخدمین پرداخت نشده یعنی انهانمی دانندازمراغه
  • مخسن ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام ما چه گناهی کردیم تو این کرونا که هیچ کس درس نمیخونه حالا هم که بچه تجدید شده رفته برای ثبت نام گفتن ۴۰۰ هزار تومان بدید آخه از کجا بیاریم تو این اوضاع اقتصادی نمیدونم پول برای چی میخواد مدرسه ملاصدرا نمیدونم کسی نیست به داد ما برسه