سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد فعالیت سایت و کانال جعلی به نام سنجش الکترونیک به داوطلبان آزمون‌ها هشدار داد.

هشدار به داوطلبان درباره سایت و کانال جعلی «سنجش الکترونیک»

به گزارش قدس آنلاین سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در روزهای اخیر سایت و کانالی جعلی به نام سنجش الکترونیک (به نشانی esanjesh.org و کانال تلگرامی t.me/esanjeshorg) با کپی گرافیک، آرم و اطلاعات سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اقدام به فعالیت کرده است که این اقدام غیرقانونی بوده و تحت پیگرد مراجع قانونی قرار دارد.

این سایت و کانال همچنین اقدام به انتشار برخی مصاحبه‌ها و اطلاعات جعلی و کذب به نقل از رئیس و معاونان سازمان ملی سنجش به قصد فریب داوطلبان کرده است که ضرورت هشیاری داوطلبان آزمون‌ها و رسانه‌های کشور را دو چندان ساخته است.

لذا از تمامی داوطلبان آزمون‌های سازمان ملی سنجش تقاضا می‌شود از درج هرگونه اطلاعات و مشخصات فردی و آزمونی خود در سایت و کانال مذکور جداً خودداری کنند. بدیهی است در صورت عدم رعایت، مسئولیت هرگونه سوءاستفاده از آن به عهده داوطلب خواهد بود.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تأکید می‌کند جعل و ایجاد سایت مذکور که مشابه با سایت این سازمان است و یا سوءاستفاده از عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان ملی سنجش، جهت فریب داوطلبان و کلاهبرداری صورت گرفته و فاقد اعتبار است و تنها مرجع اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در آدرس www.sanjesh.org در حال فعالیت است و این سازمان در پیام‌رسان‌های خارجی هیچ گونه فعالیتی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.