معترضان صهیونیست‌ پیش از سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن، تظاهراتی اعتراضی را در فرودگاه «بن گوریون» برگزار کردند.

تظاهرات علیه نتانیاهو در فرودگاه «بن گوریون»

به گزارش قدس آنلاین، شهرک‌نشینان صهیونیست تظاهراتی اعتراضی را علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فرودگاه «بن گوریون» تل آویو برگزار کردند.

این تظاهرات اندکی پیش از سفر نتانیاهو به واشنگتن برگزار می‌شود و معترضان صهیونیست طی آن خواهان امضای توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که سازمان‌های صهیونیستی حامی توافق، بنرهایی را در فرودگاه بن گوریون علیه نتانیاهو نصب و وی را به اهمال و رهاکردن اسرای صهیونیست به حال خود متهم کرده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس این رژیم نیروهای کمکی و ماشین‌های آب‌پاش را برای برخورد با معترضان صهیونیست به فرودگاه بن گوریون اعزام کرده است.

پیش از این نیز سرزمین‌های اشغالی بارها شاهد برگزاری تظاهرات‌های اعتراضی مشابه از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.