دوره «تربیت مربی حفظ قرآن کریم» به‌صورت مجازی به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتحفیظ ابوطالب (ع) برگزار می‌شود.

 دوره «تربیت مربی حفظ قرآن کریم» به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در این مورد، گفت: این دوره آموزشی به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.
وی افزود: اهمیت و چگونگی حفظ، فرایند مراحل حفظ، انواع مرورها و تأثیرات آن، نقش مباحثه در تثبیت، تأثیر شرکت در کلاس در محضر استاد، ارائه جدید از روش ترکیبی حفظ (سنتی، تصویرپردازی ذهنی و ترجمه و مفاهیم)، شیوه‌های رفع تزلزل و اشکال‌گیری، ویژگی‌های مربی موفق، آداب فن بیان و روش‌های تدریس از دیدگاه قرآن، تهیه طرح درس و نحوه مدیریت قرآن‌آموزان در کلاس، آموزش انواع ارتباط انگیزشی و آموزشی و آموزش اصول و فنون روش تدریس، از سرفصل‌های این دوره است.
به گفته میریان این دوره آموزشی از یکم مردادماه در ۱۲ جلسه آموزشی با تدریس محمد شایسته و برخی از اساتید مطرح کشوری برگزار خواهد شد.
مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی شرایط حضور در این دوره را دارابودن حفظ حداقل ۵ جزء از قرآن و تسلط به تجوید مقدماتی دانست و اظهار کرد: مخاطبان این دوره رده سنی ۱۴ سال به بالا هستند.
وی ادامه داد: خواهران و برادران متقاضی، برای کسب اطلاعات بیشتر در دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم به ترتیب با شماره ۰۹۳۸۴۷۳۸۲۵۳ و شماره ۰۹۳۸۴۷۳۶۹۰۲ تماس حاصل نمایند.
میریان در پایان اعلام کرد: تاکنون از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتحفیظ ابوطالب (ع)، تعداد ۵ دوره تربیت مربی حفظ به‌صورت حضوری و مجازی، با شرکت ۹۵ فراگیر برگزار شده است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.