علی بهادری جهرمی بهادری جهرمی از موافقت هیأت دولت با افزایش سالیانه کمک هزینه پرداختی به مراکز توانبخشی و حق پرستاری معلولان خبر داد.

موافقت با افزایش سالیانه کمک هزینه پرداختی به مراکز توانبخشی و حق پرستاری معلولان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی بهادری جهرمی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت از  موافقت هیأت وزیران با افزایش سالیانه کمک هزینه پرداختی به مراکز توانبخشی و حق پرستاری معلولان خبر داد و گفت: طبق این مصوبه حق پرستاری معلولان و افراد دارای آسیب‌های نخاعی، سالمندان، و بیماران مزمنی که از این حق پرستاری استفاده می‌کنند چه آنها که در خانه یا مراکز توانبخشی نگهداری می شوند، در راستای قانون بودجه به صورت سالیانه افزایش می‌یابد.

وی هم‌چنین به تصویب اولین آئین‌نامه اجرایی قانون برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور صیانت موثر از اموال و دارایی‌های دستگاه مشوق‌ها و فوق‌العاده‌هایی برای مدیران و کارشناسان و همکاران حقوق‌دان در همه دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی شده است.

سخنگوی دولت افزود: البته قبل از این، آئین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تصویب شده بود که چون تصویب آن پیش از ابلاغ قانون برنامه و در قالب قانون بودجه بود،این مصوبه را به عنوان اولین آئین‌نامه لحاظ می‌کنیم،اما با احتساب آن دومین آئین نامه اجرایی در مدت کوتاه ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه است.

بهادری جهرمی اولین آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از گزارشگران فساد را مصوبه دیگر هیأت وزیران برشمرد و تصریح کرد: در این آئین‌نامه سازوکارهای لازم برای حمایت مناسب از گزارشگران فساد در جهت پیشگیری از فساد و برخورد مؤثر با فساد پیش‌بینی شده است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص توصیه به دولت چهاردهم به شعارهای رئیس‌جمهور منتخب در اجرایی‌سازی سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: در این سیاست‌ها موضوعات متنوعی در دستور کار است، از جمله در سیاست‌های نظام اداری، عادلانه‌سازی پرداخت‌ها مسیری بود که نیمه‌تمام مانده، لایحه‌ای تقدیم مجلس شده که باید تصویب شود و آئیین‌نامه‌هایی تدوین شده که باید اجرایی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.