مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: رویکرد این پروژه راهبری و نظارت، رویکرد تحولی، رویکرد انسجام و هماهنگی، رویکرد شایسته‌گزینی، رویکرد پویایی و انعطاف‌پذیری و رویکرد مشارکتی است.

تعریف ۱۴۹۱ پروژه آموزشی و پرورشی جدید برای مهر امسال

سیدمجتبی هاشمی با بیان اینکه پروژه مهر برنامه سالیانه است گفت: این پروژه راهبری و نظارتی است و در طول سال تحصیلی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در فصل تابستان این پروژه به صورت یک اولویت شکل می‌گیرد افزود: باید بدانیم در ۷۳۴ منطقه آموزش و پرورش از نظر آماده‌سازی برای مهر چه اتفاقاتی در حوزه‌های مختلف سخت‌ و نرم‌افزاری رخ می‌دهد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام مدارس بخشی از پروژه مهر است‌ ادامه داد: ۹ کارگروه تشکیل شده و هر کارگروه وظایف مشخصی را بر عهده دارد؛ بخش مهمی از فرآیندها باید قبل از شروع سال تحصیلی انجام شود.

هاشمی با بیان اینکه فضای فیزیکی یکی از مهم ترین پروژه‌های مهر است گفت: این بخش با مدیریت حوزه نوسازی مدارس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در سال‌های گذشته انجام شده است افزود: برای مهر امسال ۱۴۹۱ پروژه آموزشی و پرورشی جدید تعریف کرده‌ایم که شامل ۶۸۶۰ کلاس درس و یک میلیون و ۶۶ هزار و ۸۶۱ مترمربع است که در مهر تقدیم دانش‌آموزان می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.