آن دسته از مخاطبانی که علاقه‌مند به تماشای مراسم عزاداری هیات‌ها و مداحی‌ها در خانه هستند می‌توانند در خانه با مرثیه‌خوانی‌های محمدحسین پویانفر، علیرضا طاهری، حسین طاهری و... همراه شوند.

ادامه عزاداری آنلاین/ هیات‌هایی که در دهه سوم محرم برخط می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با دهه سوم ماه محرم و ادامه سوگواری عزای آل‌الله برخی از هیات‌های مذهبی مجالس عزاداری برپا می‌کنند.
سایت «آپارات» که در دهه اول محرم امسال توانست رکوردی تازه را در زمینه فعالیت محرمی کاربران خود به ثبت برساند و ویدیوهای بارگذاری شده در آن، بالغ‌بر ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار بازدید داشته باشد، در دهه سوم هم محرم هم میزبان عزاداری حسینی است.
آن دسته از مخاطبانی که علاقه‌مند به تماشای مراسم عزاداری این هیات‌ها و مداحی‌ها در خانه هستند، می‌توانند مداحی محمدحسین پویان‌فر را که در هیات ریحانه‌النبی برگزار می شود، تا ۱۴ مردادماه به شکل زنده از این سایت تماشا کنند.
همچنین مرتضی طاهری، محمدرضا طاهری، حسین طاهری و علیرضا طاهری که در هیات مکتب‌الزهرا (س) تا ۹ مردادماه به مرثیه‌خوانی در رثای امام حسین (ع) و شهدای کربلا می‌پردازند، در همین شب ها با بارگذاری ویدیوها و به شکل پخش زنده مخاطبان را در خانه همراهی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.