رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور گفت: همایش سالیانه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در این شهرستان در تقویم سالیانه فدراسیون قرار می‌گیرد.

همایش زورخانه‌ای بردسکن در تقویم سالانه فدراسیون قرار می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان، مهرعلی باران چشمه در سیزدهمین همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور که در بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که بردسکن میزبان خوبی در طول ۱۲ سال گذشته در برپایی بزرگترین همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی بوده است، حسب درخواست مدیران شهرستان برگزاری این همایش به‌صورت سالیانه با همین کیفیت اجرا و در تقویم سالیانه فدراسیون قرار می‌گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای کشور گفت: ورزش زورخانه‌ای از گذشته تاکنون با فرهنگ، اخلاق، ادب و معنویات مردم ایران عجین شده است برای همین هم به فکر توسعه آن در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی به استفاده از ظرفیت تمامی صاحب‌نظران این رشته اشاره کرد و افزود: این جمعیت علاقمند انسان را به وجد می‌آورد، بنابراین بر آن هستیم با کمک مدیران شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تمهیدات لازم برای توسعه این ورزش در شهرستان انجام شود.

باران چشمه افزود: حضور ورزشکاران از ۲۶ استان و بیش از ۶۰ شهرستان کشور در این همایش نشان می‌دهد که بردسکن در جایگاهی با افتخار در بین ورزشکاران این رشته قرار دارد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور گفت: این رشته ورزشی متعلق به اهل بیت(ع) و حضرت امیر(ع) است و اجرای عاشورایی مراسم امسال بردسکن که همزمان با شهادت اسماعیل هنیه اجرا شد، با معنویت خاصی همراه بود.

وی حضور مدیران کشوری و استانی را در این مراسم به فال نیک گرفت و عنوان کرد: مردم مهمان‌نواز بردسکن با استقبال بی‌شمار خود از این برنامه وظیفه دست اندرکاران فدراسیون را دوچندان کردند.

باران چشمه حضور پهلوان طالقانی را در این مراسم ستود و افزود: حضور ورزشکاران از 26 استان و بیش از 60 شهرستان کشور در این همایش نشان می‌دهد که بردسکن دارای جایگاهی با افتخار در بین ورزشکاران این رشته است.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.