۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 1003457

استقلال درحالی اردوی ترکیه را به پایان می‌رساند که درهمه ایامی که تمرینات این تیم چه در تهران و چه در ارزروم ترکیه دنبال شد، این تیم سرپرست نداشت.

کلاف سردرگم انتخاب سرپرست در استقلال

به گزارش قدس آنلاین، ابتدا گفته شد آتیلا حجازی در این سمت قرارخواهد گرفت ومجوز حضور او روی نیمکت استقلال که در سه بازی آخر فصل پیش صادر نشد، این بار صادر خواهد شد. اما بعد از مدتی خبرهای متفاوتی درباره وضعیت او با استقلال منتشر شد و درنهایت دوباره نام افراد جدید کنار هم ردیف شد. درباره هریک از افرادی که نامشان مطرح و انتخاب نشدند شایعات پرشماری به گوش می‌رسد. درباره حجازی گفته می‌شود مدیران سطح بالای استقلال موافق حضور او به عنوان سرپرست روی نیمکت نیستند و با اینکه نکونام در میان اسامی مطرح شده روی حضور حجازی اصرار 100 درصد دارد، اما مجوزی برای حضورش داده نشده است. ‌

ایمان عالمی نیز فردی بود که حتی خبری قطعی درباره انتخابش منتشر شد اما درنهایت او نیز به دلیل اینکه گفته شد مورد تأیید سرمربی قرار نگرفته از فهرست کنار رفت. دیگر فردی که نامش مطرح شد، فراز فاطمی است که خیلی زود از میان گزینه‌ها خارج شد و گفته شد چون سابقه حضور در پرسپولیس را داشته نباید به استقلال بیاید و ممکن است سبب ایجاد تنش‌هایی شود. اما دراین میان مسئله مهدی پاشازاده خیلی عجیب‌تر است.

نزدیکان به باشگاه استقلال معتقدند چون برخی در باشگاه استقلال از این واهمه دارند که پاشازاده شاید پس از انتخاب به عنوان سرپرست درامور فنی تیم دخالت کند، نامش را از میان گزینه‌ها کنار زده‌اند. این سلسله بهانه‌ها سبب شده انتخاب سرپرست در استقلال به درازا بکشد تا در کمال شگفتی و تعجب احتمال فعالیت توأمان کیانوش رحمتی به عنوان مربی و سرپرست در استقلال فصل بعد بازهم قوت بگیرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.