در نتیجه حملات استشهادی با چاقو که در چند نقطه از «حولون» در جنوب تل‌آویو رخ داد، دو صهیونیست کشته و ۳ شهرک‌نشین زخمی شدند؛ حال برخی مجروحان وخیم گزارش شده است.

«حولون» در تل‌آویو شاهد حمله فداکارانه یک فلسطینی با چاقو / ۵ کشته و زخمی روی دست شهرک‌نشینان صهیونیست

آن‌گونه که اورژانس رژیم صهیونیست گزارش داده است، صبح روز یکشنبه، در حمله‌ای با چاقو در خیابان «موشه دایان» منطقه «حولون» در جنوب تل‌آویو، دو شهرک‌نشین صهیونیست کشته و ۳ نفر دیگر زخمی شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم اعلام شده است.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده‌اند که این عملیات در نقاط مختلف «حولون» انجام شده و تلفات آن صدها متر با هم فاصله داشته‌اند. رادیو ارتش اشغالگر هم گزارش داد: عامل این حملات «آن را در ۳ نقطه مختلف بافاصله ۵۰۰ متری انجام داده است».

«اوشالوم پلد»، کمیسر موقت پلیس رژیم اشغالگر این عملیات را سخت عنوان کرد و گفت: «ما در وضعیت امنیتی خطرناک با هشدارهای فراوان قرار داریم». در همین حال، وزیر امنیت ملی دولت «اسرائیل» ایتامار بن گویر نیز که در محل عملیات حاضر شده بود، با بیان اینکه هزاران سلاح بین شهرک‌نشینان توزیع شده و از آنها خواسته شده که سلاح حمل کنند و از آن استفاده کنند، گفت: «جنگ تنها علیه ایران نیست، بلکه اینجا در خیابان‌ها است».

«کمیته‌های مقاومت» در فلسطین، عملیات قهرمانانه «حولون» را مبارک خوانده و با بیان این که چنین عملیاتی پاسخی عملی به نسل‌کشی و کشتار روزانه فرزندان ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری است، آن را «ضربه بزرگ» به سامانه‌های امنیتی و نظامی اسرائیل توصیف کردند. بیانیه «کمیته‌های مقاومت» با اشاره به اینکه از طریق «عملیات دردناک» باید با جنایات هر روزه دولت اشغالگر مقابله شود، از جوانان مقاوم فلسطینی خواست تا به تشدید مقاومت در همه اشکال آن و در همه عرصه‌های مقابله با اشغالگران بپردازند.

در پی عملیات «حولون»، «گردان‌های شهید عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش حماس، تصویری نمادین از عملیات استشهادی با چاقو منتشر کردند که بر روی آن عبارت «فاصله صفر» درج شده است.

منبع: المیادین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.