۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 1003766

مهران دوستی گوینده‌ برجسته این سال‌ها، در سال ۱۳۹۴ براثر ایست قلبی به آسمان پیوست و قلب دوستدارانش رنجور شد، صدای او عاشقان بی شماری داشت و دارد و اکنون مجموعه‌ای شعری با صدای او به علاقمندان ارائه شده است.

مهران دوستی با صدایش امضا می کند

به گزارش قدس آنلاین، «امضای چشم تو» مجموعه‌ای از سروده‌های یدالله گودرزی با صدای گوینده ی مولف و صدای نامدار ایران، مهران دوستی منتشر شد. مهران دوستی، مجری، دوبلور و گوینده توانای این سال‌ها برای مردم و شنوندگان رادیو نامی آشنا و ماندگار است.  توانمندی او در اجرا صدای شش دانگ و شفاف، انعطاف صدا و آگاهی او در زمینه‌های هنری باعث شده بود که مهران دوستی گوینده‌ای کم نظیر باشد و خاطره‌های بسیاری برای مردم این سرزمین بسازد. او به شعر و ادبیات بسیار علاقمند بود و اکنون پس از چند سال درگذشت او، مجموعه‌ای کمیاب از صدای او منتشر شده است

او شعرهای یدالله گودرزی شاعر و مترجم را با صدای جادویی خود خوانش کرده و این مجموعه اکنون در دسترس علاقمندان مهران دوستی و عاشقان شعر و  ادبیات و فارسی و گویندگی است.

«امضای چشم تو» را  انتشارات نوین کتاب گویا منتشر کرده است و در تمام بسترهای اینترنتی، از وبگاه نوین گویا گرفته تا فیدیبو و طاقچه قابل تهیه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.