دبیر شورای امنیت روسیه امروز اعلام کرد: در حالی که کی یف درباره رئیس جمهور آمریکا به حدس و گمان می پردازد و خواهان دریافت پول از اروپاست، ما به دستیابی به اهداف عملیات ویژه ادامه می دهیم.

پنجره فرصت‌ها برای اوکراین در حال محدودتر شدن است

سرگئی شویگو دبیر شورای امنیت روسیه امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: کی یف بیش از ۱۱۵ هزار نیروی خود را در کمتر از ۲ ماه از دست داده است، اگر کی یف خواسته های پوتین را برآورده می کرد ممکن بود این اتفاق رخ نمی داد.

دبیر شورای امنیت روسیه ادامه داد: در حالی که کی یف درباره رئیس جمهور آمریکا به حدس و گمان می پردازد و خواهان دریافت پول از اروپاست، ما به دستیابی به اهداف عملیات ویژه ادامه می دهیم. اروپایی ها تمام تلاش خود را می کنند تا مانع از دستیابی به پیشرفت واقعی در حل بحران اوکراین شوند و ابتکارات به وضوح غیرقابل قبولی را مطرح می کنند.

سرگئی شویگو اضافه کرد: اگر غرب فکر می‌کند می تواند روسیه را به مذاکرات درباره اوکراین بکشاند به این امید که نیروهای روسیه ابتکار عمل را از دست بدهند، سخت در اشتباه است.

وی در این خصوص افزود: زمان آن فرا رسیده است که کی یف به هزینه «اقدامات خیرخواهانه» غرب فکر کند و به فکر منافع مردم خود باشد، اما تا کنون برعکس آن را شاهد بوده ایم. پنجره فرصت ها برای کی یف در حال محدودتر شدن است؛ هر روز تأخیر در حل و فصل اوضاع، برای مردم اوکراین گران تر تمام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.