رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با وجود ناکامی این رژیم در تحقق اهداف جنگی خود در نوار غزه پس از گذشت ۱۰ ماه، مدعی شد که همچنان به جستجوی برای یافتن «یحیی السنوار» ادامه خواهند داد.

 به جستجوی السنوار ادامه می‌دهیم

«هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت که تغییر عنوان «یحیی السنوار» آن‌ها را از جستجو و حمله به وی بازنخواهد داشت.

وی مدعی شد: ما در بالاترین سطح آمادگی قرار داریم و می‌دانیم که چگونه یک حمله سریع در هر مکانی انجام دهیم.

منابع خبری سه شنبه شب اعلام کردند که جنبش حماس، یحیی السنوار را جانشین شهید «اسماعیل هنیه» به عنوان رئیس دفتر سیاسی این جنبش کرده است.

تحلیلگران از السنوار به عنوان کابوسی برای صهیونیست‌ها یاد کرده‌اند که رژیم صهیونیستی با وجود گذشت ۱۰ ماه از آغاز جنگ علیه نوار غزه، هنوز نتوانسته است به مکان وی در نوار غزه دست یابد.

رژیم صهیونیستی حذف یحیی ابراهیم السِنوار مشهور به «ابو ابراهیم» رئیس جنبش حماس در نوار غزه را یکی از اهداف جنگ علیه نوار غزه اعلام کرده اما تاکنون موفق به چنین کاری نشده است.

السنوار در سال ۱۹۸۹ میلادی (۱۳۶۸ شمسی) از سوی دادگاهی در سرزمین های اشغالی به ۲۵ سال حبس محکوم شد، اما در نهایت بعد از ۲۲ سال حبس، در سال ۲۰۱۱ در معامله و مبادله زندانیان با رژیم اسرائیل آزاد شد.

گروه‌های فلسطینی و محور مقاومت از انتخاب السنوار استقبال کرده و آن را نشانه انسجام حماس دانستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.