عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش بهای بلیت در ایام اربعین حسینی که شاهد پیک سفر زائران هستیم قابل قبول نبوده و قطعا کمیسیون عمران از بعد نظارتی نحوه تامین و نرخ بلیت ها را دنبال خواهد کرد.

شریعتی: کمیسیون عمران نقش نظارتی خود را بهای بلیت در ایام اربعین ایفا خواهد کرد

به‌گزارش قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظارت کمیسیون عمران مجلس بر نرخ بلیت وسایل حمل و نقل در ایام اربعین حسینی، بیان کرد: در ایام اربعین که پیک مسافران برای ورود به خاک عراق برای شرکت در مراسم اربعین حسینی وجود دارد، ضرورت دارد که هم سازمان راهداری، هم سازمان هواپیمایی و هم وزارت راه و شهرسازی نظارت لازم را برای تامین بلیت با نرخ مصوب داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون عمران مجلس نیز از بعد نظارتی این موضوع را دنبال خواهد کرد. افزایش بهای بلیت در ایام اربعین قابل قبول نیست. کمیسیون قطعا جلسات نظارتی خود را در این زمینه با حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط برگزار خواهد کرد. کمیسیون عمران طبق سنوات گذشته نقش نظارتی خود را در این حوزه ایفا خواهد کرد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اهتمام تمام دستگاه ها ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی بوده و کمیسیون عمران مجلس نیز تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهد بست. تامین بلیت وسایل حمل و نقل با نرخ مصوب یک ضرورت است. ان شاءالله در این ایام شاهد این اتفاق خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.