گروه‌های مقاومت فلسطین از انجام چند عملیات موفق علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه و هلاکت شماری از آنها خبر دادند.

ضربات مقاومت فلسطین به ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه

گروه نیروهای شهید «عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین اعلام کرد: مواضع دشمن در محور گذرگاه رفح را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار دادیم و خمپاره‌های شلیک شده به اهداف اصابت کرد و تلفاتی در صفوف نظامیان دشمن بر جای گذاشت.

این گروه همچنین از هدف قرار دادن محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه با خمپاره‌های کالیبر سنگین خبر داد.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز گزارش داد: رزمندگان ما با خمپاره های معمولی کالیبر ۶۰، مراکز، مواضع و خودروهای دشمن را در مرکز اردوگاه «یبنا» در جنوب شهر رفح هدف قرار داده و آنها را منهدم کردند.

 پس از گذشت بیش از ۱۰ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی ۱۰ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.