یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای پیکسار انیمیشن داستان اسباب بازی ها است که فصل پنجم آن به زودی ساخته می شود.

«داستان اسباب‌بازی۵» ساخته می شود/ بازگشت عروسک های دوست داشتنی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، شرکت کامپیوتری پیکسار رسما خبر تولید قسمت پنجم «داستان اسباب‌بازی» را اعلام کرد و دو کاراکتر مشهور و دوست‌داشتنی کارتونی «وودی» و «باز» یک بار دیگر با ماجراجویی‌هایی تازه و نفس‌گیر به دیدار تماشاگران سینما می‌آیند.

اندرو استنتن برای کارگردانی قسمت تازه این کمدی اکشن خانوادگی انتخاب شده و خود او، فیلمنامه آن را می‌نویسد.

پیکسار در حالی خبر ساخت فیلم را رسما اعلام کرده که در فوریه ۲۰۲۳، باب آیگر مدیر کمپانی والت دیزنی تولید قسمت دیگری از این فرانچایز را تائید کرده بود.

با ابن وجود، او در آن زمان تاریخی قطعی به عنوان زمان دقیق شروع کار تولید داستان اسباب بازی ۵ اعلام نکرده بود.

شرکت پیکسار این مجموعه فیلم بلاک باستر خود را با همکاری کمپانی والت دیزنی تهیه می‌کند. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی والت دیزنی به حساب می‌آید.

قطعی شدن تولید داستان اسباب بازی ۵ در شرایطی است که بسیاری گمتن می‌کردند والت دیزنی و پیکسار پرونده تولید آن را برای همیشه بسته‌اند و دیگر قسمت تازه‌ای از آن ساخته نخواهد شد.

در حال حاضر اطلاعی از داستان قسمت پنجم این فرانچایز در دست نیست و مشخص نیست دو کاراکتر دوست داشتنی وودی گاوچران و باز فضانورد قرار است همراه با بقیه دوستان عروسکس خود، وارد چه نوع ماجراجویی نفس‌گیر و جذابی بشوند.

داستان اسباب بازی ۴ در سال ۲۰۱۹ بالای یک میلیارد دلار در سطح جهانی فروش کرد و در آن زمان، رکورد فروش یک محصول انیمیشنی را تا آن تاریخ شکست.

افتتاحیه جهانی ۲۴۴ میلیون دلاری فیلم در آن زمان، یک رکورد و رقم منحصر بفرد بود که تحلیل گران اقتصادی سینما را به تعجب و شگفتی واداشت.

قسمت سوم داستان اسباب بازی درکنار فروش جهانی بالای یک میلیارد دلار خود، موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال هم شد.

تام هنکس و تیم آلن در تمام قسمتهای این فرانچایز بلاک باستر، بجای دو شخصیت کارتونی وودی و باز صحبت کرده‌اند.

پنجمین قسمت این مجموعه فیلم انیمیشنی محبوب، برای اکران عمومی در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ آماده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.